جمعه، 18 اسفند 1402 - 10:45

غرس نهال هم‌عهدی با شهدا در سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج

آئین روز درختکاری همزمان با هفته منابع طبیعی و با حضور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج برگزار شد؛ طی این آئین بیش از 20 اصله درخت غیرمثمر در فضای سبز سازمان کاشت شد.

 کرج. امید بانوان؛ همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، به حضور در فضای سبز این مجموعه در کاشت نهال همکاری کردند.

 رئیس سازمان مدیریت پسماند گفت: در گرامیداشت روز درختکاری و با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام، مراسم غرس نهال هم ‌عهدی با شهدا با حضور فرزندان شهدای با کاشت  نهال به نام این شهدای گرانقدر در فضای سبز سازمان برگزار شد.

 خسروی با بیان اینکه امنیت، اقتدار و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری‌های ایثارگرانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس برای دفاع آرمان‌ها و کیان اسلامی از همه چیز خود گذشتند، افزود: بدون شک گام برداشتن در مسیر توسعه و احیای منابع طبیعی با تأسی به یاد و خاطره شهدا، این حرکت را ماندگارتر و ارزشمندتر می‌کند.

 این اقدام که در راستای حفاظت از محیط زیست و اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت یک میلیون درخت در سال انجام شد، با حضور «محمد رضا خسروی» رئیس سازمان مدیریت پسماند ادامه پیدا کرد.

 شایان ذکر است با همکاری صورت گرفته بیش از 20 اصله نهال غیر مثمر در فضای سبز مدیریت پسماند کاشته  و حدود 50 اصله نهال نیز میان کارکنان این مجموعه توزیع شد.

کدخبر: 17184


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise