یکشنبه، 20 اسفند 1402 - 13:31

آمادگی 28 تیم راهداری البرز برای ارائه خدمات نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: 28 تیم راهداری برای خدمات‌رسانی به مسافران طی ایام نوروز در جاده‌های استان حضور دارند.

البرز. امید بانوان؛ «علی زندی‌فر» اظهار کرد: اداره‌کل راهداری البرز  به‌ منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل محورهای مواصلاتی سطح استان و انجام به‌موقع و سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد.

وی با اشاره به اینکه 200 نفر در قالب  28 تیم گشت راهداری با در اختیار داشتن تجهیزات لازم آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی، هستند، افزود: این نیروها با استقرار در 11 راهدارخانه استان به صورت شبانه‌روزی در کنار نیروهای پلس‌راه، هلال‌احمر و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مسافران آمادگی کامل دارند.

این مسئول با بیان اینکه طرح نوروزی راهداری در استان از 24 اسفند 1402 آغاز شده و تا ۱۵ فروردین  ادامه دارد، گفت: باتوجه به اخبار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران در ایام نوروز نیروهای راهداری با 140 دستگاه ماشین‌آلات راهداری(سبک، نیمه سنگین و سنگین) آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند و عملیات راهداری زمستانه همچنان ادامه دارد و نیروها در آماده‌باش کامل هستند.

زندی‌فر توضیح داد: مسافران و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات آخرین وضعیت راه‌ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان خواستار توجه بیش از پیش رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد و افزود: رانندگی با سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز، استراحت بعد از دو ساعت رانندگی در مجتمع‌های خدماتی- رفاهی و رانندگی صبورانه می‌تواند موجب سفری ایمن و خاطره‌ای خوش از سفرهای نورزی برای هموطنان شود.

 

کدخبر: 17188


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise