یکشنبه، 20 اسفند 1402 - 15:09

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز

مادران و همسران شهدای عظیم الشان سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در جشن تکریم از مادران و همسران شهدا که در تالار میلاد برگزار شد، اظهار کرد: مادران و همسران شهدا که پای آرمان و اعتقادات‌شان همچنان راسخ و استوار ایستاده‌اند و لحظه‌ای تردید نمی‌کنند، اندوخته‌های این انقلاب به شمار می‌روند که کشور را از همه نگرانی‌ها، آسیب‌ها و حوادث بیمه می‌کنند.

البرز. امید بانوان؛ «محمدجواد کاظمینی» ضمن تکریم از مقام شامخ این زنان تاریخ‌ساز افزود: شما مادران و همسران شهدا سرمایه‌های کشور و اندوخته‌های انقلاب هستید. نمایندگان مردان و زنان ارزشمندی که همه هستی و ارزشمندترین دارایی‌های دنیای خود را گذاشتند و دعوت حق را لبیک گفتند.

وی ادامه داد: این انتخاب آگاهانه و لبیک به دعوت حق، افتخاری است که در سرنوشت هر انسانی قرار نمی گیرد مگر آنکه هم به لحاظ ظرفیت های والای انسانی، به جایگاه و ارزش متعالی رسیده باشند و هم به لحاظ تصمیم هایی که در بزنگاه های زندگی در برابر انسان قرار می گیرد، یک انتخاب بزرگ و سرنوشت ساز و ازخود گذشتگی داشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا نیز در جهاد عظیم دفاع از کشور و انقلاب اسلامی، شریک و مجاهد هستند ادامه داد: شما سرمایه انقلاب هستید. اندوخته گرانبهایی که مایه آرامش است و همواره وجود و حضور دارد تا کشور را از همه نگرانی ها، آسیب ها و حوادث بیمه کند. اتفاق مبارک همین است؛ شما برای انقلاب ماندگار هستید. این است که شاهدیم هجمه ها و حملات عظیمی که دشمنان علیه کشور و این مرز و بوم طراحی می کنند تا این کشور را از پای درآورند، ناکام می ماند هر انقلابی غیر از انقلاب اسلامی ایران و کشور شهیدپرور بود، متزلزل شده و فرو می ریخت اما امروز که نگاه می کنیم، پایه ها و اساس انقلاب روز به روز قوی تر و مستحکم تر می شود.

محمدجواد کاظمینی با تاکید بر اینکه شهیدان، حقیقت فراموش نشدنی در تاریخ هستند افزود: شهدای ما توانستند ثابت کنند برای آرمان های ارزشمندشان به راحتی از کنار همه دلبستگی ها می گذرند تا به اهداف متعالی شان برسند و این را به جهانیان، قرون و اعصار ثابت کردند که تصمیم می گیریم بمانیم و ماندگار باشیم وارزش و آرمانها حفظ بماند. پرواضح است که اهتزاز پرچم پرافتخار حکومت اسلامی، موجب نگرانی و تشویش دشمنان و ابرقدرتهایی است که همواره به حکومت برتمامی انسانها و بشریت می اندیشند و تنها به دنبال ترویج دنیاپرستی و گرایش مطلق به مادیات هستند. چرا که حکومتی که بدون دینداری و نادیده گرفتن احکام دینی در جامعه قصد مدیریت بر جوامع بشری را داشته باشد، قطعا منحط و سرنگون است. وضعیت صهیونیست ها امروز روشنگر این حقیقت است که حکومتی که غاصبانه تشکیل دادند، روز به روز به سمت انحطاط پیش می رود و انسان های تحت سلطه را در دره های سرنگونی فرو می برد و هیچ چیز برای افتخار کردن ندارد.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بشری ادامه داد: امروزه در جهان همه انسانهایی که به دنبال آزادی نسل بشر هستند، پا جای پای شهدای ایران می‌گذارند. در یمن، فلسطین، بحرین، و لبنان مسیر شهدای ایران را پیشه گرفته اند و نقش ماندگار و اثرگذار شهدا، در همین جا تجلی می یابد. شهدای جبهه مقاومت متمسک به شهدای جنگ تحمیلی شده‌اند و رزمندگان ایرانی، پرچمدار مبارزه آنها هستند. این همان استمرار خون و قیام سیدالشهدا است که در تمام اعصار و قرون نویدبخش انسان های آزاده است امروز این شهیدان در محضر سالار شهیدان هستند.

کدخبر: 17189


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise