چهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 13:43

افزایش 15 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در ایام نوروز حجم تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

البرز. امید بانوان؛ «علی زندی‌فر» با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان از زمان آغاز طرح سفرهای نوروزی (24 اسفند سال گذشته) تا روز 14 فروردین سال جاری اظهار کرد: حجم تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی 11 میلیون و 670 هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند، افزود: طی این مدت 119 هزار تخلف سرعت غیرمجاز توسط دوربین‌ها در راه‌های استان ثبت شده است.  

این مسئول گفت: باتوجه به پایان تعطیلات نوروز، بازگشت مسافران از دو روز قبل آغاز شده است اما پیش‌بینی می‌شود در روزهای پنج شنبه و جمعه بازگشت مسافران به اوج برسد؛ لذا نیروهای راهداری با تمام توان در قالب گشت‌های راهداری در آمادگی کامل هستند تا به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی کنند.

زندی‌فر افزود: از هم‌وطنان درخواست داریم نسبت به زمان برگشت خود و جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین مدیریت لازم را انجام دهند. همچنین از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی خودداری و با صبر و حوصله و احترام به قوانین و مقررات حرکت کنند.


کدخبر: 17200


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise