پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 16:41

تعیین تکلیف ۱۴۶ دستگاه خودرو در اموال تملیکی استان البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز در تشریح آخرین وضعیت ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی استان با اعلام تعیین تکلیف اکثر پرونده‌های خودرو در سال ۱۴۰۲، گفت که در حال حاضر پرونده ۳۱ دستگاه خودرو در حال انجام مراحل تشریفات قانونی است.

البرز. امید بانوان؛ «حسین فاضلی هریکندی» در گزارشی با تبیین اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی استان البرز، گفت: با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص ساماندهی انبار‌ها و سرکشی مستمر و برگزاری جلسات منظم با مسئولین ذی‌ربط و بازدید میدانی در خصوص وضعیت کالا‌های توقیفی، متروکه و موجود در انبار بنادر، گمرک و سازمان اموال تملیکی پیگیری اجرای این دستورات در دادگستری کل استان جزو اولویت‌های مهم در سال گذشته بود.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اعلام انجام ۵۴ بازدید توسط مقامات قضایی استان البرز از انبار‌های اموال تملیکی و توقیفی در سال ۱۴۰۲ متذکر شد: در نتیجه پیگیری‌های انجام شده در ارتباط با ۴۶۹ پرونده، اموال و کالا‌های مختلف قاچاق و متروکه به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان از طریق مزایده به فروش رسیده است؛ همچنین در اجرای مقررات قانونی، تعداد ۹۵۶۱ ردیف کالا با وزن حدود ۳۰۳ تن به ارزش ۲۷۵ میلیارد ریال مربوط به ۱۵۷۱ پرونده قاچاق و ۲۱ پرونده اموال متروکه معدوم شد.

وی با اعلام پیگیری وضعیت خودرو‌های توقیفی، تصریح کرد: از ۱۴۶ دستگاه خودروی توقیفی در استان البرز، ۱۱۵ دستگاه خودرو به ارزش ۳۶۸ میلیارد تومان از طریق مزایده و یا استرداد تعیین تکلیف گردید و در نهایت موجودی خودرو‌ها در پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ۳۱ دستگاه است که تشریفات قانونی جهت تعیین تکلیف وضعیت آن‌ها در جریان است.

 

کدخبر: 17206


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise