شنبه، 18 فروردین 1403 - 16:34

رئیس شورای اسلامی شهر کرج

امسال باید جذب درآمد تعیین شده شهرداری کرج محقق شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج جذب بودجه در تبصره 6 قانون بودجه کلانشهر کرج نسبت به سایر کلانشهر را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: باید با تلاش مضاعف در سال جاری، جذب درآمد و افزایش آن چند برابر شود.

کرج. امید بانوان؛ «مسعود محمدی» رئیس شورای اسلامی شهر کرج در جلسه شورای اداری شهرداری کرج که با حضور اعضا شورای شهر، شهردار، مدیران و معاونین شهری و رؤسای سازمان‌های شهرداری در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد برگزار شد، گفت: امسال سال آخر مدیریت دوره ششم است، موفقیت دوره ششم موفقیت شورای شهر در کنار همه مدیران مدیریت شهری است؛ بر این اساس باید تلاش شود تا جذب درآمد تعیین شده محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج، درآمد و جذب 108 درصدی آن را نشان از تلاش همه مدیران شهرداری عنوان و بیان کرد: ردیف‌های بودجه‌ای که برای ساماندهی محله‌ها به تصویب شورای شهر رسید توسط مدیران مناطق رسیدگی و نسبت به اجرای آن اقدام شود.

محمدی همچنین به شهردار پیشنهاد داد به مدیران شهری که در جذب مضاعف درآمد تلاش کرده‌اند، مورد تشویق قرار گیرند و در هر فصل از مجموعه مدیریت و کارکنان قدردانی شود تا باعث ایجاد انگیزه در سایر مدیران شود.

وی جذب بودجه در تبصره 6 قانون بودجه کلانشهر کرج نسبت به سایر کلانشهر را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به آمار سایر کلانشهر ها در جذب تبصره 6 شهرداری موفق عمل کرده که باعث تعجب سایر کلانشهرها بود که نشان از تلاش همه مدیران بود، با تلاش مضاعف در سال جاری بحث جذب درآمد و  افزایش آن چند برابر شود.

محمدی اذعان کرد: در ابتدای شروع دوره ششم شورای شهر، بودجه 4.400 میلیارد تومانی را تحویل گرفتیم و امسال بودجه را به رقمی بالغ بر 21 میلیارد رساندیم که برازنده کرج است؛ اما در مقایسه با سایر کلانشهرها عقب هستیم و باید تلاش کنیم که جذب درآمد و افزایش آن به موفقیت بالاتری برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج همچنین به کارنامه مدیریت شهری اشاره و تصریح کرد: پروژه‌های خوبی در سطح شهر شروع شده از جمله تقاطعاتی در سطح شهر و پروژه‌هایی همچون خط ویژه اتوبوس تندرو، بزرگراه شمالی ، مترو  که هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

«مسعود محمدی» در پایان از همه مدیران شهری درخواست کرد تا اولویت خود را در رسیدگی به امور شهر و شهروندان قرار داده و به درخواست مردم هر چه سریعتر پاسخگو باشند.

کدخبر: 17212


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise