شنبه، 18 فروردین 1403 - 16:59

جشنواره نان در کرج برگزار می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج از اعلام پیشنهاد برگزاری جشنواره و همایش تخصصی نان و فرآورده‌های تکمیلی در حوزه صنایع غذایی خبر داد.

کرج. امید بانوان؛ «مهدی فراهانی» با اعلام این خبر بیان کرد: از آنجایی که ۳۱ فروردین ماه در تقویم ملی به‌عنوان  روز گندم و نان نامگذاری شده است و استان البرز و شهر کرج نیز کانون استقرار صنایع تولیدی نان با برندهای شناخته شده ملی به شمار می‌رود؛ لذا جزئیات اجرای این طرح در راستای مشارکت در تولید به دفتر امور اقتصادی استانداری، اداره غله استان و اتحادیه نانوایان ارائه شده است

وی افزود: برپایی نمایشگاه معرفی دستاورد نان‌های صنعتی، سنتی، فانتزی و.. از جمله برنامه‌های جنبی پیشنهادی برای برگزاری این رویداد بوده است.

 فراهانی با اشاره به اینکه طرح مذکور حرکت اجرایی در مسیر شعار سال برای مشارکت تولیدکنندگان خُرد و کلان در عرصه اقتصادی به شمار می‌رود، بیان کرد: معرفی تولیدکنندگان برتر فعال در تولید نان، به‌روزرسانی آخرین دستاوردهای تخصصی و نوآورانه در زمینۀ تولید نان در قالب کارگاه آموزشی ویژه فعالان این عرصه که افزایش و بهبود سطح کیفی نان منتج خواهد شد، بر کارکرد محتوا محوری این رویداد می‌افزاید.

معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری کرج با اشاره به استمرار نظارت‌های فرمانداری کرج از فعالیت نانوایی‌ها در مرکز استان افزود: دفتر امور اقتصادی استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، اداره کل غله و اتحادیه نانوایان متولی اجرای این طرح هستند.


 

کدخبر: 17214


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise