شنبه، 18 فروردین 1403 - 17:25

آغاز دهمین جشنواره لاله‌های کرج از ۲۰ فروردین

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: دهمین دوره جشنواره لاله‌های کرج از۲۰ الی ۲۷ فروردین ماه با ۳۰۰ هزار پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰ هزار گل فصلی در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج آغاز به کار خواهد کرد.

کرج. امید بانوان؛ «علیرضا عاقلی» در حاشیه بازدید شهردار کرج و اعضای شورای اسلامی شهر کرج از روند اجرایی و مقدمات آماده‌سازی برگزاری دهمین دوره جشنواره لاله‌های کرج در باغ گل‌ها، اظهار کرد: این جشنواره از بیستم فروردین ماه با ۳۰۰ هزار پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰ هزار گل فصلی در مجموعه پارک شهید چمران کرج آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت کیفی لاله‌ها امسال بسیار ایده‌آل و در شرایط خوبی است، افزود: باتوجه به عمر کوتاه گل لاله، این جشنواره تا بیست و هفتم فروردین ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص ساعات برگزاری این رویداد بیان داشت: در ایام جشنواره درب باغ گل‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی شهروندان و بازدیدکنندگان باز است.

عاقلی گفت: انتظار می‌رود که این جشنواره باشکوه بیشتری برگزار و تمامی تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در جهت رفاه حال بازدیدکنندگان اتخاذ شود.

 وی به تلاش‌های انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره اشاره داشت و اضافه کرد: نتیجه تلاش شبانه‌روزی و هشت ماهه بیش از ۴۰۰ نفر از تلاشگران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برای برگزاری این جشنواره در گل‌آرایی، طراحی و نصب اِلمان‌های جدید، اصلاح ورودی‌ها و خروجی‌ها با ساخت سر در چوبی برای تردد آسان‌تر و جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی و امکان تهیه بلیت الکترونیکی قابل تقدیر است و امیدواریم شهروندان نیز از این رویداد که امسال در فضایی متفاوت و جذاب‌تر از گذشته برپا می‌شود لحظات ناب و شادی را تجربه کنند.

عاقلی در پایان اشاره کرد: برای تسهیل در تردد و کاهش ازدحام جمعیت در جشنواره امسال، شهروندان و بازدیدکنندگان عزیز می‌توانند بدون حضور در محل برگزاری جشنواره، اقدام به خرید اینترنتی بلیط از طریق سایت رفاهی به آدرس B۲n.ir/f۳۳۵۱۹ کنند.

کدخبر: 17217


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise