یکشنبه، 19 فروردین 1403 - 17:02

«چشم به راهیم» پویشی مؤثر در جهت کاهش تصادفات رانندگی در البرز

امید بانوان؛ مدیر روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه پویش «چشم به راهیم» از ۲۵ اسفند سال گذشته در استان آغاز شد و تا ۱۳ فروردین ادامه داشت، گفت: هدف اصلی این پویش فرهنگسازی در راستای کاهش تصادفات رانندگی بود.

البرز. امید بانوان؛ «مرتضی تاجیک» اظهار کرد: برای سومین سال متوالی پویش «چشم به راهیم» از ۲۵ اسفند سال گذشته در استان آغاز شد و تا ۱۳ فروردین ادامه داشت.

وی افزود: ایستگاه این پویش در ایام نوروز با هدف کاهش سوانح رانندگی در جاده‌ها از طریق اقدامات آموزشی و فرهنگی در کیلومتر ۳۱ لاین جنوبی آزادراه کرج – قزوین بعد از پل کردان برگزار شد که در مجموع هشت هزار بازدید کننده داشت.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: آموزش رانندگی صحیح، غرفه‌های نقاشی کودکان، پذیرایی افطاری ساده، نمایش‌های مفرح و اهدای جوایز به کودکان از مهمترین برنامه‌های اجرا شده در پویش «چشم به راهیم» البرز بود.

تاجیک گفت: تولید برنامه‌های رادیو و تلویزیونی از محل پویش «چشم به راهیم»، انتشار کلیپ‌های آموزشی در فضای مجازی، حضور مهمانان از سازمان راهداری کشور و استان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این پویش بود.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه امسال استقبال کاربران جاده‌ای از پویش چشم به راهیم بسیار خوب بود، افزود: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای خودروهای شخصی  و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسائل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در محورهای اصلی و منتخب، به‌کارگیری هنر در خدمت ایمنی، ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف در طول مسیر و کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران از اهداف دیگر برگزاری این پویش بود.

 

کدخبر: 17219


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise