یکشنبه، 19 فروردین 1403 - 17:41

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز تأکید کرد؛

لزوم تجلیل از بانوان شاغل با حجاب برتر

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا از بانوانی که چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب نموده‌اند، تجلیل و قدردانی شود.

البرز. امید بانوان؛ «سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، با اشاره به اهمیت بحث عفاف و حجاب اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب امری ضروری در جامعه محسوب می‌شود و حضور بانوان مؤمن با حجاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به‌خصوص در نقش یک بانوی با حجاب برتر کارمند، یکی از روش‌های مؤثر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

جابری انصاری خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف از موضوعات مهمی است که همواره در فرهنگ اسلام مورد توجه بوده و در جهت رسیدن انسان‌ها به کمال مطلوب است و باید با اتکاء به اصل این موضوع و فرهنگ‌سازی در این زمینه بتوانیم جلوی تزلزل فرهنگی و بحران از خود بیگانگی را بگیریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، اذعان داشت: تعداد کارکنان با حجاب برتر در مجموعه ادارات کشور و استان کم نیستند، از این روی در سطح ملی، پیشنهاد می‌شود با ارائه طرح‌های تشویقی همچون انعقاد تفاهم‌نامه بین فعالان فرهنگی و کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت صمت و تهیه لیست بانوان چادری توسط هر اداره و ارائه آن به این وزارتخانه، نسبت به تخفیف یا اعطای بن در خصوص تهیه چادر اقدام شود و همچنین از بانوان چادری شاغل در ادارات هر استان، تجلیل به عمل آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در پایان از بانوان شاغل خواست که برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات، با حجاب برتر خود بیشتر به تبلیغ این امر بپردازند.

کدخبر: 17223


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise