چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 12:51

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز

توجه به حجاب در دهمین جشنواره لاله‌های کرج قابل تقدیر است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: خوشبختانه توجه به امر حجاب و عفاف با تلاش مجموعه مدیریت شهری و حضور گروه‌های فرهنگی و دلسوزان این حوزه، به بهترین شکل ممکن در دهمین جشنواره لاله‌های کرج مدیریت شد.

کرج. امیدبانوان؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه استان البرز برگزاری دهمین جشنواره لاله‌های کرج را یک اتفاق مثبت ارزیابی و بیان کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری در برگزاری چنین رویداد باشکوهی قابل تقدیر است.

 وی، آرامش روانی و اثرات فضای سبز را ضامن سلامتی عموم جامعه دانست و گفت: فضاهای تفریحی امروزه عملکردهای اجتماعی دارند و علاوه بر گذران اوقات فراغت قابلیت برگزاری رویدادهای مهم را دارد.

 


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه جشنواره لاله‌های ۱۴۰۳ با استقبال چشمگیر شهروندان روبرو شد، بیان کرد: توجه به امر حجاب و عفاف در برگزاری جشنواره‌های شهری موضوع مهمی است که خوشبختانه با تلاش مجموعه مدیریت شهری و حضور گروه‌های فرهنگی و دلسوزان این حوزه، به بهترین شکل ممکن در این جشنواره مدیریت شد.

 سردار حیدرنیا در پایان از ساخت سردیس شهید مهدی فلاحت‌پور هنرمند برجسته البرزی و فیلمبردار مجموعه روایت فتح همزمان با برپایی دهمین جشنواره لاله‌های کرج تقدیر و تشکر کرد.

کدخبر: 17234

عکاس: شکوفه سیاوشی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise