چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 15:58

رئیس ستاد انتخابات استان البرز تأکید کرد؛

ضرورت حضور مؤثر دستگاه‌های اجرایی پرمخاطب در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

جلسه کمیتۀ سیاسی ستاد انتخابات استان به ریاست «مرتضی ولی‌پوری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان امروز چهارشنبه‌ ۲۹ فروردین، برگزار شد.

البرز. امید بانوان؛ در ابتدای این جلسه ولی‌پوری تقدیر از زحمات دستگاه‌های اجرایی در مرحله اول انتخابات بیان داشت: برای مرحله دوم نیز انتظار از سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری و اجرایی بالا بوده و باید  دستگاه‌های پرمخاطب برنامه ویژه‌ای برای جذب حداکثری و ایجاد شور انتخاباتی داشته باشند.

 رئیس ستاد انتخابات استان افزود: ۴ مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات یعنی مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت زمانی محقق می‌شود که همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و در این میان نقش آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بهزیستی، کمیته امداد، امور مساجد و سایر دستگاه های پرمخاطب استان بسیار مهم است.

 ولی‌پوری در پایان گفت: ۲۱ اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد برگزار شده و فضاسازی و تبلیغات محیطی، ظرفیت صداوسیما و رسانه‌های محلی، پایگاه‌های بسیج و همه مؤثرین جهت خلق حماسه‌ای دیگر باید به کار گرفته شود.

کدخبر: 17248


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise