شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 12:06

جاده کرج -کندوان به مدت 2 روز مسدود می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان به علت انجام عملیات عمرانی طی روزهای دوم تا سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

البرز. امید بانوان؛ «علی زندی فر» مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای افزایش ایمنی محور کرج -کندوان و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده،مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان از تاریخ 2 الی 3  اردیبهشت ماه به مدت 2  روز از ساعت 9 صبح الی  15 عصر جهت انجام عملیات نصب توری مسدود خواهد شد.

 زندی‌فر افزود: نقطه اول  عملیات نصب توری بر روی ترانشه‌های ریزشی در محدوده سه راهی کندر انجام می‌شود که در این پروژه 15  هزار متر مربع توری نصب خواهدشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تصریح کرد: ممکن است این  انسداد طی روزهای آتی در این مسیر تمدید شود که در صورت تمدید انسداد اطلاع‌رسانی مجدد انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱  تماس برقرار نموده و طی این  مدت  از مسیرهای جایگزین که در نظر گرفته می شود برای سفر به شمال کشور استفاده کنند.


کدخبر: 17282


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise