یکشنبه، 02 اردیبهشت 1403 - 10:41

عصر امروز؛

همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک عصر امروز در مرکز همایش های دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود.

کرج. امید بانوان؛ «امیرحسین خدابنده» مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از برگزاری همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک خبر داد و گفت: این همایش با همکاری جمعیت همیار کرج برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

 خدابنده با بیان اینکه از دیگر عواملی که در برگزاری این همایش همکاری داشته‌اند می‌تواند به گروه محیط زیست دانشکده منابع طبیعی و ناحیه یک آموزش و پرورش اشاره کرد، یادآور شد: همایش فوق در مرکز همایش‌های دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود.

 به گفته وی عصر امروز مصادف با دوم اردی‌بهشت راس ساعت ۱۶ الی ۱۸ این همایش برگزار می‌شود.

 خدابنده در ادامه یادآور شد: از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت هفته پاک در دستورکار قرار گرفته است، بازدید دانش‌آموزان در مراکز خانه بازیافت راه‌اندازی شده سطح کلانشهر کرج است.

وی تصریح کرد: حضور در مدارس و آموزش مفاهیم پسماندی از دیگر مواردی است که برنامه ریزی شده است و با شدت و استمرار بیشتری اجرایی خواهد شد.

 این مقام مسئول از برنامه‌ریزی مراسم پاکداشت روز زمین در این هفته با حضور فعالان محیط زیستی خبر داد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در مسیر نگهداری از محیط زیست که میراث آیندگان است مثبت و تأثیرگذار عمل کنیم.


کدخبر: 17291


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise