یکشنبه، 02 اردیبهشت 1403 - 15:58

مدیر کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد؛

ثبت‌نام سنجش نوآموزان البرزی تا پایان اردیبهشت ماه

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از مهلت باقیمانده برای ثبت‌نام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

 آموزش و پرورش. امید بانوان‌؛ «علی حجرگشت» گفت: فرآیند سنجش نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به پایه اول در استان البرز همزمان با سراسر کشور از آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

 حجرگشت افزود: برخلاف سنوات گذشته که فرآیند سنجش در تابستان انجام می‌شده است، امسال در طول سال تحصیلی اجرا می‌گردد و متولدین اول مهر ۱۳۹۶ لغایت اول مهر ۱۳۹۷ اعم از نوآموزان روستای، عشایری و شهری می‌بایست در فرآیند سنجش شرکت نمایند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: اولیا برای نوبت‌گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی فرزند خود با مراجعه به سامانه my.medu.ir می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و این موضوع را مد نظر داشته باشند که الزاماً شرط ثبت نام در پایه اول ابتدایی، داشتن نتیجه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی است.

 حجرگشت اظهار داشت: در کل استان، سیزده مرکز جامع به صورت تمام وقت فعال هستند و همکاران و متخصصان آموزش و پرورش استثنایی در این مراکز کار سنجش بدو ورود را انجام می‌دهند.


کدخبر: 17306


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise