یکشنبه، 02 اردیبهشت 1403 - 17:36

ر

چگونگی مشارکت مردم در تولید بررسی شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید چگونگی تحقق مشارکت مردم در تولید و اقتصاد را با بهره‌گیری از توان نخبگان استان مورد مطالعه قرار دهیم و خروجی علمی این امر را اجرایی کنیم.

البرز. امید بانوان‌؛ «مجتبی عبداللهی» در جلسه قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم که روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه این قرارگاه با هدف اتخاذ تدابیر و اقدامات ویژه برای تحقق شعار سال، تشکیل شده است، افزود: هدف کلی، ایجاد بسترهای مشارکت مردم در تولید است و بر این اساس طی مشاوره از مدیران، صاحب نظران و نخبگان، تقسیم کار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مردم باید در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور ورود کنند و ما باید شرایط لازم را برای این منظور فراهم کنیم.

عبداللهی گفت: روند اجرای تمامی برنامه‌ها و مصوبات این قرارگاه باید ارزیابی و نظارت شود.

وی افزود: باید چگونگی تحقق مشارکت مردم در تولید و اقتصاد را با بهره‌گیری از توان نخبگان استان مورد مطالعه قرار دهیم و خروجی علمی این امر را اجرایی کنیم.

استاندار البرز گفت: مکان‌یابی ۲۷ نقطه سکونتگاهی جدید ساحلی در ۴ استان جنوبی کشور با رویکرد مولدسازی با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکیدات مقام معظم رهبری، صورت گرفته که البرز نیز جزو استان‌های معین در این راستا است.

وی افزود: ایجاد شهرک‌های مسکونی در نقاط تعیین شده در دستور کار است که با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران به مرحله اجرا در خواهد آمد.

در این نشست کمیته‌های ۱۲ گانه اعلام شد و تا پایان هفته برای ارائه نظرات و پیشنهادات نهایی به مدیران و صاحب‌نظران فرصت داده شد.


کدخبر: 17313


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise