دوشنبه، 03 اردیبهشت 1403 - 14:41

همکاری کانون البرز و گروه‌های مردمی افزایش می‌یابد

مدیرکل کانون البرز بر لزوم کیفیت‌بخشی و افزایش تعاملات و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و گروه‌های مردمی در سال جدید تأکید کرد.

 البرز. امید بانوان؛ «زینب عاشری» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در این نشست ضمن معرفی فعالیت‌های شاخص کانون در حوزۀ کتابخوانی و قصه‌گویی به ضرورت شناسایی فرصت‌های موجود و ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و لزوم اشتراک گذاری این توانمندی‌ها در جهت خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان استان تأکید کرد.

 این مقام مسئول افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سعی خواهد کرد در بخش فعالیت‌های مادر – فرزندی و همچنین معرفی کتاب، کتابخوانی و قصه گویی و اجرای برنامه‌های مناسبتی همکاری ویژه‌ای را با گروه‌های مردمی داشته  و ظرفیت خانواده‌ها به ویژه مادران را شناسایی کند.

 در ادامه در خصوص طرح‌های کتابخوانی مادران، آموزش قصه‌گویی به خانواده‌ها به‌ویژه مادران و  بازی‌های مادر- فرزندی و پدر فرزندی بحث و تبادل نظر شد.

 همچنین در بخش پایانی این نشست خدیجه میرزایی، نمایندۀ انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در خصوص فعالیت قصه‌گویی و تأثیر آن بر فرزندان برای افرادی که  از محلات مختلف شهر کرج مانند گوهردشت، جهانشهر، فردیس، شاهین ویلا و ... در این نشست حضور یافته بودند، سخنانی را عنوان و ازحاضران دعوت کرد برای جذب مادران علاقه‌مندن به قصه و قصه‌گویی در محلات تلاش کنند.

کدخبر: 17329


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise