دوشنبه، 03 اردیبهشت 1403 - 17:34

تقدیر از دست اندركاران نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام

در مراسمی با حضور «اکبر قنبرپور» مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام از دست اندرکاران نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام تقدیر و تجلیل شد.

البرز. امید بانوان؛ مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه، فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت و پتانسیل‌های منطقه بود، اظهار داشت: هدف‌گذاری‌ها برای برگزاری دومین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در سال 1404 باید از اواسط مهرماه امسال آغاز تا بتوانیم در سال آینده نمایشگاهی با کیفیتی به مراتب بهتر، نسبت به نمایشگاه نخست برگزار کنیم.

قنبرپور با اشاره به لزوم ارائه ایده‌های جدید برای برگزاری دومین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در سال 1404، به راه‌اندازی پارک فناوری هوایی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام اشاره و ابراز امیدواری کرد: به همین منظور برنامه‌ریزی‌ها به این سمت و سو است که امسال، اقداماتی در حوزه آماده‌سازی، جذب و پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه در پیام صورت گیرد.

براساس این گزارش، در ادامه این مراسم مدیران کمیته‌های نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام، گزارشاتی در خصوص عملکرد این کمیته‌ها برای برگزاری نمایشگاه ارائه کردند.

کدخبر: 17335


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise