سه‌شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 12:49

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز اعلام کرد؛

آغاز مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

آئین بازگشایی مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی با حضور ۳۶۰ ورزشکار در ۵ رشته ورزشی برگزار شد.

البرز. امید بانوان؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز بیان کرد: در این مسابقات ۳۶۰ نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته‌ فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز رقابت می‌کنند.

«بهزاد غفاری» با بیان اینکه یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، ورزش است، عنوان کرد: جام شهدای مهارت در استان البرز از چهارم لغایت ششم اردیبهشت برای بانوان، و سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

وی برگزاری این جام را در استان مثبت ارزیابی کرد و بیان کرد: شناسایی و کشف استعدادهای برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصتی مناسب برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی ورزش است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

مشخصات شرکت کنندگان بانوان:

۱۲ نفر شنا؛ دارت، تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۷ تیم والیبال برای بانوان در این جام شرکت کرده‌اند که جمعا ۱۳۰ نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مشخصات شرکت کنندگان آقایان:

۱۵ نفر شنا؛ دارت، تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۸ تیم والیبال و ۸ تیم فوتسال آقایان در این جام شرکت کرده‌اند که جمعا ۲۳۰ نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.


کدخبر: 17347


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise