سه‌شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 14:25

پابند الکترونيک سارق تلفن همراه را گرفتار کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: مأموران کلانتری 46 دهقان ويلا موفق به دستگيری سارقی شدند که مجهز به پابند الکترونيک بود.

کرج. امید بانوان؛ سرهنگ «پيمان گودرزی» با بيان اين خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن‌ همراه از رانندگان تاکسی اينترنتی در شهرستان کرج، شناسايی و دستگيری سارق به صورت ويژه در دستور کار مأموران كلانتری  46 دهقان ويلا قرار گرفت.

سرهنگ گودرزی اذعان بیان کرد: شگرد سارق بدين گونه بود که موقع رسيدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده از گوشی‌‌های همراه آنان جهت تماس با خانواده خود می‌کرده و پس از گرفتن گوشی راننده سريعا از محل  متواری و اقدام به سرقت تلفن همراه می‌نمود.

فرمانده انتظامی کرج بيان داشت: با اقدامات فنی و تخصصی و رصد پابند الکترونيک سارقين  در محل‌های انجام سرقت، سارق که همراه با پابند الکترونيک بوده شناسايی و  پس از هماهنگی با مقام قضائی در يک عمليات ضربتی در مخفيگاهش دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در خاتمه با بيان اينکه متهم به 8 فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسی اينترنتی اعتراف و پس از تشکيل پرونده برای تحقيقات تکميلی به پليس آگاهی منتقل شد، گفت: به كارگيری شيوه‌های علمی و روش‌های نوين در مقابله با وقوع جرائم و كشف جرائم بسيار مهم و ضروری است.

 

کدخبر: 17353


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise