سه‌شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 14:45

مدیر کل بهزیستی استان البرز اعلام کرد؛

توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه بین نیازمندان تحت پوشش بهزیستی البرز

مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه توسط بهزیستی این استان از مراکز دولتی و غیر دولتی و مؤسسات خیریه، با نظارت و پیگیری ادارات بهزیستی در شهرستان‌ها جمع‌آوری گردیده است.

البرز. امید بانوان؛ «وجیهه محمدی فلاح» مدیر کل بهزیستی استان البرز ادامه داد: این کمک‌ها از ۷ شهرستان استان البرز  جمع‌آوری شده که اولویت به اختصاص دادن فطریه به نیازمندان همان منطقه و محله بوده است.

مدیر کل بهزیستی استان البرز افزود: همچنین در طول  ماه مبارک رمضان و در قالب پویش سراسری مثبت ماه و اجرای برنامه‌های افطاری با کمک خیرین و نیکوکاران بزرگوار و مؤسسات خیریه مبلغ ۶ میلیارد ریال جذب نقدی و ۴۲ میلیارد ریال مشارکت غیر نقدی که در مجموع ۴۸ میلیارد ریال می‌باشد، جمع‌آوری گردید.

وی با تأکید بر اینکه فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌گردد، اشاره کرد: مبالغ نقدی جمع‌آوری شده برای تأمین مایحتایج معلولان، کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و همچنین آسیب‌دیدگان اجتماعی هزینه شده است.

مدیر کل بهزیستی استان البرز در پایان ضمن قدردانی از کلیه مردم شریف استان و نیکوکاران ارجمند که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیازهای جامعه هدف گرفتند، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیرین استان هستیم.

کدخبر: 17354


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise