چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403 - 14:23

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛

جشن رهسپاری فرزندان بهزیستی به زندگی مستقل در البرز برگزار شد

با حضور «سید محمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی البرز و «عبدالله دارایی» مدیرکل تعاون استان البرز مراسم تکریم و جشن رهسپاری فرزندان بهزیستی البرز به زندگی مستقل روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه در محل شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج برگزار شد.

البرز. امید بانوان؛ مدیر کل بهزیستی البرز در این مراسم با اشاره به اینکه در این مراسم ۱۹ نفر از فرزندان دختر و پسر خانه‌های کودک و نوجوان البرز زندگی مستقل خود را آغاز می‌کنند، افزود: مستقل شدن فرزندان و آغاز فرآیند جدید زندگی به معنای آن نیست که از چرخه حمایت سازمان بهزیستی خارج شده‌اند بلکه همچنان از تجارب کارشناسان و حمایت سازمان بهره‌مند خواهند شد.

«وجیهه محمدی فلاح» با آرزوی توفیق برای فرزندان در تمامی مراحل زندگی، بر ضرورت ارتباط مستمر آنان با مربیان و کارشناسان بهزیستی تا رسیدن به استقلال و آینده‌ای همراه با آرامش و موفقیت تأکید کرد و افزود: این افراد هم اکنون توانایی تأمین زندگی مناسب و ایجاد اشتغال برای خود را دارند و در کنار آن مورد حمایت بهزیستی نیز قرار خواهند گرفت.

محمدی فلاح گفت: از مجموع ۱۹ فرزند مستقل شده بهزیستی که جشن رهسپاری ویژه آنان برگزار شد ۶ نفر دختر و ۱۳ نفر پسر بالای ۱۸ سال هستند که به هر کدام از این فرزندان مبلغ ۲ میلیارد ریال کمک هزینه زندگی مستقل پرداخت شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم، مدیران حاضر در مراسم و مددکاران و کارشناس مراکز به رسم یادبود با اهدا هدایا و شاخه گل به فرزندان، ضمن خواندن دعای بدرقه آنان را از زیر قرآن رد کردند و برای آنان  آرزوی موفقیت و توفیق و سربلندی از خداوند متعال مسئلت نمودند.

کدخبر: 17368


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise