چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403 - 23:12

کلینیک تخصصی خیّرساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دست همراهی خیرین نیک‌اندیش را برای کمک به تقویت سرانه‌های بهداشتی و درمانی استان به گرمی می‌فشاریم.

کرج. امید بانوان؛ «مجتبی عبداللهی» در مراسم گشایش کلینیک تخصصی خیّرساز بیمارستان امام حسین (ع) که روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در محمدشهر شهرستان کرج برگزار شد، افزود: اکنون اراده دولت سیزدهم بر ارتقا کیفیت معیشت و رفاه مردم و تقویت زیرساخت های کشور به‌ویژه استان البرز است.

وی ادامه داد: البرز حدود ۲ هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی دولتی و خصوصی دارد که با توجه به روند تکمیل پروژه‌ها، این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به دو برابر افزایش می‌یابد.

عبداللهی تلاش‌های کادر بهداشت و درمان استان را ارج نهاد و مسئولان مربوطه را مکلف کرد تا هر چه در توان دارند برای ارتقای رفاه و معیشت آنها استفاده کنند.

وی نیت پاک خیرین و واقفین را نشأت گرفته از روح بزرگ آنها دانست و گفت: این افراد ایثارگر و انسان دوست از دارایی خود برای خدمت به همنوعان وقف کرده و هیچ چشمداشتی ندارند بنابراین باید آنها را ارج نهاد.

ساخت ابنیه این کلینیک به همت بنیاد خیریه پورکاشانی از سال ۹۷ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید. این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با اعتبارات استانی و دانشگاهی تجهیز شده است.

این کلینیک به متراژ ۳ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده و هم اکنون در بخش‌های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه و ... فعال می‌باشد.

مرکز درمان سوء مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

کدخبر: 17384


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise