چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403 - 23:20

استاندار البرز در قرارگاه جوانی جمعیت:

«فرزند بیشتر زندگی شادتر» در جامعه نهادینه و تبلیغ شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون شعار «فرزند بیشتر، زندگی شادتر» به‌عنوان جایگزین شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» مطرح است، ضرورت دارد که با پیوست‌های رسانه‌ای، تبلیغاتی و اجتماعی در جهت نهادینه‌سازی آن در جامعه، اقدام کنیم.

 البرز. امید بانوان؛ «مجتبی عبداللهی» در جلسه قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت استان به دبیری اداره کل بانوان و خانواده استانداری که روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت هم‌پوشانی و تعامل بیشتر برای تحقق اهداف و مصوبات این قرارگاه تأکید کرد و مسئله جمعیت و فرزندآوری را از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی اتاق وضعیت در استان، بررسی روند افزایش جمعیت و چالش‌ها و موضوعات این امر مهم، رصد و پیگیری می‌شود.

عبداللهی گفت: باید طی طرحی با حضور مدیران استان از خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو بازدید و حمایت شود.

وی افزود: ضرورت دارد با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان استان در قالب طرح، مقاله و پایان‌نامه و... در خصوص حمایت از جوانی جمعیت کمک بگیریم و حتی در ابعاد ملی طرح هایی با قابلیت اجرا، ارائه دهیم.

استاندار البرز گفت: باید از تجارب کشورهای موفق در راستای جوانی و افزایش جمعیت الگو برداریم و به اقتضای شرایط، اعمال کنیم.

وی افزود: اکنون شعار «فرزند بیشتر، زندگی شادتر» به‌عنوان جایگزین شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» مطرح است، ضرورت دارد که با پیوست‌های رسانه‌ای، تبلیغاتی و اجتماعی در جهت نهادینه‌سازی آن در جامعه، اقدام کنیم.


کدخبر: 17385


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise