شنبه، 08 اردیبهشت 1403 - 13:50

مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز

سازمان تأمین اجتماعی وظایف ذاتی و قانونی در جهت خدمت‌رسانی به حوزه کارگری دارد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان به همراه دکتر طاهرخانی مدیریت درمان استان و جمعی از همکاران بیمه و درمان با حضور در گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج، با اهدای گل و غبار روبی قبور مطهر شهدا به مقام شامخ شهیدان به‌ ویژه شهدای کارگری ادای احترام کردند.

البرز. امید بانوان؛ «داود سعدزاده» مدیرکل تأمین اجتماعی استان در این مراسم ضمن تبریک و تهنیت هفته کار و کارگر به همه کارگران عزیز، متعهد و انقلابی و همه عزیزانی که در عرصه حوزه‌های کارگری تلاش می‌کنند و چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در می‌‌آورند، گفت: نقش و جایگاه سازمان تأمین اجتماعی در عرصه خدمت‌رسانی و حمایت‌های قانونی از کارگران عزیز، نقش بسیار پررنگ و محسوسی است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگران گفت: ایشان در این دیدار مطالبی را ایراد و فرمودند« همه دست اندرکاران و مسئولان بخش اقتصاد و صنعت و تعاون  بایستی با تمام وجود و ظرفیت بابت این قشر زحمت‌کش پا به عرصه بگذارند و تلاش کنند که کارگران عزیز در همه حوزه‌ها از جمله مباحث مربوط به حقوق و دستمزد و  موضوعات بیمه‌ای و درمانی در شرایطی قرار بگیرند که به تحول‌آفرینی و رشد تصاعدی صنعت و تولید امید داشته باشند و در این مسیر بالاترین بهره‌دهی و اثر بخشی را داشته باشند و همچنین در عرصه کار ، صنعت و تولید تنها به رشد اقتصاد و تولید بسنده نکنند، بلکه به جهش تولید و جهش اقتصاد فکر کنند و همه مسئولین نظام هم باید در این راستا کمک کنند و پای کار باشند و همه تلاش خودشان را داشته باشند که مسائل و مشکلاتی را که جامعه کارگری با انها مواجهه است ان شاالله برطرف کنند».

سعد زاده افزود: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد عمومی خدمات، اجتماعی و حمایتی است وظایف ذاتی و قانونی در جهت خدمت‌رسانی به حوزه کارگری دارد؛ فلذا سازمان نهایت تلاش و اهتمام خود را برای خدمت‌رسانی به موقع چه در حوزه پوشش بیمه‌ای و چه در حوزه درمان به کار خواهد بست.

وی در ادامه گفت : ما در اینجا و‌در محضر شهدای عزیزمان  گرد هم آمدیم تا بگوییم این امنیت و آرامشی که داریم مرهون جانفشانی و ایثارگری این شهدای عزیز است. آمده‌ایم که اعلام کنیم مدیون این عزیزان هستیم و تعهد می‌دهیم و عهد و میثاق می‌بندیم با این شهیدان عزیز که ذره ای از خدمت رسانی و ایجاد رضایتمندی مردم بویژه کارگران عزیز کوتاهی نخواهیم کرد .

در ادامه این برنامه دکتر «داریوش طاهرخانی» مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز با اشاره به نقش جامعه کارگری در انقلاب اسلامی اظهار داشت: جامعه کارگری همیشه و در همه شرایط کشور نقش بسیار ارزنده‌ای را بر عهده داشته و در صحنه حضور بسیار تاثیر گذار و ممتازی داشته‌اند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز افزود :شهدای گرانقدر جامعه کارگری نیز از ابتدای جنگ تحمیلی علاوه بر نقش خود در رشد و شکوفایی کشور با حضور در جنگ تحمیلی به دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و این مرز و بوم پرداخته‌اند .

دکتر طاهرخانی بیان داشت: امروز با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تمامی شهدای انقلاب اسلامی از خدمات ارزنده و تلاش‌های جامعه کارگری کشور قدردانی می‌نماییم.


کدخبر: 17409


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise