یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 - 13:08

شهردار:

پیشرفت پروژه‌های شهری کرج با حمایت شورا محقق شد

شهردار کرج گفت: ریل‌گذاری صحیح شورا در دوره ششم، شهرداری کرج را در مسیر پیشرفت و ترقی قابل ملاحظه‌ای قرار داده است.

کرج . امید بانوان؛ «مهرداد کیانی» شهردار کلانشهر کرج ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل شوراها در تقویم کشور، یکی از اهداف وجودی پارلمان‌های محلی را ریل‌گذاری صحیح و حمایت شایسته از شهرداری و فعالیت‌های آن برشمرد.

کیانی گفت: چنان که از نام شورا برمی‌آید این نهاد با خرد جمعی اداره شده و بی‌شک می‌تواند با دقت و آگاهی مضاعفی بر اقدامات، طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری نظارت داشته باشد.

وی تأکید کرد: تصویب بودجه توسط شورا و میزان جذب آن از سوی شهرداری در دو سال گذشته مؤید و بیانگر همکاری و درک متقابل دو مجموعه از یکدیگر است؛ چنان که میزان جذب بودجه توسط شهرداری در سال‌های ۴۰۱ و ۴۰۲ به ترتیب معادل ۱۰۸ و ۱۱۱ درصد بوده است. شهردار کرج، شورای دوره ششم را به لحاظ مدیریت برنامه‌ها و تلاش و انگیزه برای خدمت به شهر و شهروندان کم نظیر برشمرد.

کیانی یادآور شد: دستاوردهای مدیریت شهری در این دوره در حالی به دست آمده که دوره ششم مدیریت شهری در معرض بیشترین هجمه و فشارهای بیرونی قرار داشت و نگاه‌های فرصت‌طلب و عیب‌جوی بسیاری منتظر تخریب یا تضعیف آن بودند. به گفته این مسئول، به یقین با استمرار این حمایت‌ها و به یاری خداوند متعال، مسیر توسعه و پیشرفت برای شهر هموارتر خواهد شد و ادامه می‌یابد.


کدخبر: 17441


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise