یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 - 15:49

تأکید معاون رئیس‌جمهور بر اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بین ایران و عمان

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با وزیر توسعه اجتماعی عمان بر اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بین ایران و عمان تأکید کرد.

بین الملل. امید بانوان؛ به نقل از معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

«لیلا احمد عواض النجار» ضمن ابراز خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان گردید.

وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین نمود.

«انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش‌بنیان را ارائه کرد.

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تأکید دکتر خزعلی بود.


 

کدخبر: 17449


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise