جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 10:14

نماینده مردم استان البرز

در برنامه هفتم توسعه توجه ویژه‌ای به صندوق کشاورزی شده است

«علی حدادی» نماینده مردم استان البرز در دیدار با سرپرست صندوق استان گفت: موضوع بیمه اجتماعی برای روستائیان و عشایر مغفول مانده و نیاز به توجه بیشتری دارد

البرز. امید بانوان؛ «فواد محمدی» سرپرست  صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز،  با حضور در دفتر  «علی حدادی» نماینده مردم شهرستان‌های نظرآباد، طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی،  با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حدادی با اشاره به برنامه هفتم توسعه گفت: در برنامه هفتم توسعه نسبت به موضوع بیمه اجتماعی برای روستائیان و عشایر توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: موضوع بیمه اجتماعی برای قشر روستائی، عشایری، کشاورزان و ... مغفول مانده و نیاز به تبیین و توجه بیشتری دارد.

محمدی سرپرست صندوق استان نیز با اشاره به آمار استان گفت: در استان البرز تا کنون حدود 21 هزار نفر عضو صندوق شده‌اند که حدود 1100 خانوار به واسطه بازنشستگی، فوت و یا ازکارافتادگی سرپرست خانوار از خدمات و مزایای صندوق بهره‌مند شده‌اند.

محمدی عنوان کرد: پیش از انتخابات اقدامات قابل توجهی نظیر ایجاد پویش من رأی می‌دهم، پرداخت تسهیلات بدون بهره و بدون نیاز به ضامن و حتی حضور در بانک به جامعه هدف، ارائه خدمات بیمه تکمیل درمان به مستمری بگیران صندوق و ...در راستای ایجاد رضایتمندی توسط صندوق انجام پذیرفت.

سرپرست صندوق استان تصریح کرد: برخورداری تمامی اقشار جامعه از بیمه اجتماعی یکی از مؤلفه‌های عدالت اجتماعی و توسعه یافتگی جوامع می‌باشد که رسالت صندوق ارائه خدمات بیمه اجتماعی به جامعه مولد و زحمتکش کشاورز، روستائی و عشایر است.

محمدی تأکید کرد: صندوق به جهت تسهیل در عضویت اقشار مختلف جامعه، سطوح درآمدی هشت گانه ایجاد نموده است تا افراد با هر سطح درآمدی بتوانند از مزایا و خدمات بیمه اجتماعی بهره‌مند شوند.

وی در پایان با اشاره به میزان ضریب نفوذ صندوق در استان خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و تعامل بیش از پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صندوق شاهد گسترش چتر پوشش بیمه اجتماعی صندوق در سطح جامعه باشیم.

کدخبر: 17510


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise