جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 11:14

مردم البرز با حضور پرشور خود نماینده سوم استان را انتخاب کنند

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اهمیت مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای گفت : مردم استان با حضور پرشور خود در پای صندوق های اخذ رای نماینده سوم البرز را با رای بالا برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

البرز. امید بانوان مجتبی عبداللهی روز جمعه در بازدید از ستاد انتخابات استان البرز افزود: امیدواریم با حضور حداکثری مردم همانند گذشته انتخاباتی با شکوه رقم بزنیم .

وی بیان کرد: ۸۷۰ شعبه اخذ رای از ساعت هشت صبح امروز فعالیت رای گیری را در شهرستان های کرج ، فردیس و اشتهارد آغاز کردند و انتظار می رود مردم استان در ساعات آغازین انتخابات آرای خود را به صندوق های اخذ رای بیندازند.

استاندار : مردم  البرز با حضور پرشور خود نماینده سوم  استان را انتخاب کنند

عبداللهی گفت : در دست داشتن هر یک از مدارک شناسنامه، کارت ملی ، گواهینامه رانندگی ، گذرنامه و کارت پایان خدمت برای حضور در پای صندوق های اخذ رای قابل قبول است.

استاندار البرز افزود: در این مرحله از انتخابات این استان ۹۱ هزارو۷۰۰ نفر رای اولی هستند که امیدواریم به همراه خانواده های خود در انتخابات حماسه خلق کنند.

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد فراهم شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار شد که بر اساس آمار نهایی انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ رای از آراء صحیح صندوق ها، «علیرضا عباسی» با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رای به عنوان یکی از نمایندگان مردم حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به مجلس راه یافت.

«علی شیرین زاد» با کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رای و «مصطفی سعیدی سیرایی» با ٤٠ هزار و ٢٣٦ رای در مرحله نخست رای گیری به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده بود.

کدخبر: 17512

عکاس: شکوفه سیاوشی


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise