جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 13:15

کشف 15 تن پسماند در یک منزل مسکونی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از شناسایی یک واحد مسکونی که مملو از پسماند و ضایعات بود خبر داد و گفت: در این میان بیش از 15 تن زباله استخراج شد.

کرج. امید بانوان؛ «محمدرضا خسروی» رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، اظهار کرد: بیش از 15تن زباله در یک منزل مسکونی در شهر کرج که توسط مالک  تجمیع شده بود با شکایت همسایگان مبنی بر بوی نامطبوع کشف شد.

وی با تشریح این اتفاق، تصریح کرد: تمام نقاط این ملک مملو از زباله بود که نه تنها حیاط خانه، بلکه اتاق‌ها هم مملو از زباله و ضایعات بود که همسایگان به دلیل انتشار بوی نامطبوع متوجه این موضوع شده بودند.

خسروی با اشاره به اینکه مالک این ملک نیز در میان همین زباله‌ها زندگی می‌کرد، گفت: شهرداری به دستور دادستانی در حال تخلیه زباله‌های این ملک میلیاردی است که تاکنون تخلیه ضایعات به اتمام نرسیده و کارگران مشغول تخلیه و انتقال زباله‌ها هستند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند حجم زباله‌های انباشته شده در این ملک را قابل توجه دانست و افزود: حجم زباله‌ها به قدری زیاد ارزیابی شده است که بیش ده ها سرویس خاور تاکنون زباله‌ها را جابه‌جا کرد تا سرانجام این منزل مسکونی از زباله تخلیه شود.

کدخبر: 17514


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise