جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 13:38

در نشست مدیر عامل آبفا و مدیر کل صدا و سیمای البرز تأکید شد؛

لزوم فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف بهینه آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز ضمن حضور در اداره کل صدا و سیمای البرز با «رضا فرخ نژاد» دیدار و گفت‌وگو کرد.

البرز. امید بانوان؛ «حمید رضا نامداری» در  نشست با مدیر کل صدا و سیمای البرز گفت: توجه به کارکردهای متنوع رسانه‌های جمعی همچون فرهنگ‌سازی، آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی، بر اهمیت و نقش ارزشمند رسانه در ساختار جامعه افزوده است.

وی افزود: با توجه به کاهش منابع آبی کشور و به.ویژه استان البرز طی سنوات اخیر، آگاه‌سازی مردم به شرایط موجود و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب به عنوان مایه حیات، امری ضروری بوده و همواره صدا و سیما ظرفیت‌های مناسبی برای تحقق این مهم داشته است.

مدیر عامل آبفا البرز در ادامه عنوان کرد: هدف از برگزاری این نشست بحث و تبادل نظر در خصوص راه‌های افزایش تعامل و مشارکت در اجرای جهاد تبیین، امید آفرینی در سطح جامعه و توجه بیشتر مردم به مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب با توجه به فرارسیدن فصل گرم سال و اوج مصرف بود.

نامداری تصریح کرد: با همراهی مدیر کل صدا و سیمای البرز ،تصمیمات و توافقات مطلوب و ارزشمندی  در خصوص تولید محتوا با محوریت حفظ منابع آبی و اصلاح الگوهای مصرف طی جلسه امروز حاصل گردیده و امیدواریم با مشارکت رسانه ملی بتوانیم گامی ارزنده در مسیر مشارکت مردمی، مردمی سازی و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب برداریم.

کدخبر: 17515


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise