جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 18:10

مدیر عامل شرکت گاز:

تأمین انرژی، مهاجرت معکوس به روستاهای البرز را شتاب بخشید

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در گازرسانی به مناطق کوهستانی استان اعلام کرد: روشنایی شعله‌های گاز بر بام البرز و تأمین انرژی، مهاجرت معکوس به روستاهای کوهستانی این استان را شتاب بخشیده است.

البرز. امید بانوان؛ « کامران ایمانی فولادی» در سخنان پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج افزود: سال گذشته ۴۹ روستای کوهستانی با جمعیتی حدود سه هزارو۹۶۰ خانوار در بخش آسارا شهرستان کرج و شهرستان طالقان از نعمت روشنایی گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 وی ادامه داد: با توجه به موقعیت گردشگری این روستاها، امروز شاهد مهاجرت معکوس به آنها هستیم و در واقع برخورداری روستاهای البرز از نعمت گاز موجب رونق گردشگری در این مناطق شده است.

 ایمانی فولادی گفت : با اهتمام دولت سیزدهم از حدود ۳۰۰ روستا و آبادی استان البرز تاکنون ۲۹۱ روستا زیرپوشش شبکه گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان البرز افزود: کار جهادی گازرسانی تنها به روستاها ختم نشد بلکه گازرسانی شهرک ها و مجتمع‌های جدید مسکونی در شهرهای استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند که در این زمینه پارسال ۴۰ هزارو۹۳۳ مشترک جدید شامل هشت هزارو۸۸۸ مشترک روستایی و ۳۲ هزارو۴۵ مشترک شهری در البرز به جمعیت مشترکان گاز استان افزوده شد.

 وی ادامه داد: برای بهینه‌سازی مصرف انرژی با همکاری سپاه استان البرز چهار هزار موتورخانه و تأسیسات گرمایشی ساختمان‌ها مرمت و نوسازی شد و از خطرات احتمالی در این بخش جلوگیری به عمل آمد.

 ایمانی فولادی گفت: در کنار توسعه شبکه‌های گازرسانی و افزایش تعداد مشترکان، تعداد قابل توجهی انشعاب غیر مجاز گاز در استان شناسایی و جمع‌آوری شد.

 وی اظهار کرد: در بخش آگاهی بخشی و ایمنی گاز طی سال گذشته ۱۴ هزار نفر ساعت آموزش در مدارس استان اجرا شد که ۶ هزارو۹۷۰ دانش آموز مهارت‌های ایمنی را فرا گرفتند.

کدخبر: 17520


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise