یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 23:30

طرح سپاس اقدامی فرهنگی و اثرگذار در راستای حفظ مقام شهدا

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز طرح سپاس را اقدامی فرهنگی و اثرگذار عنوان کرد و گفت: طرح سپاس یک حرکت ارزشی و اعتقادی است که هدف اصلی از اجرای آن برقرای ارتباط مثبت با ایثارگران و تکریم این عزیزان است.

البرز. امیدبانوان؛ «امیرحسین دانش کهن» سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هم‌اندیشی سیاستگذاری اجرای طرح سپاس در سال جاری، با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا، طرح سپاس را اقدامی فرهنگی و اثرگذار عنوان کرد و گفت: طرح سپاس یک حرکت ارزشی و اعتقادی است که هدف اصلی از اجرای آن برقرای ارتباط مثبت با ایثارگران و تکریم این عزیزان است که برای نظام و انقلاب از بهترین دارایی خود گذشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش‌های مؤثری در سال‌های گذشته در راستای اجرای طرح سپاس صورت گرفته، گفت: با تهیه دستور العملی مناسب رزمایش‌های سراسری با حضور دستگاه‌های اجرایی در استان برگزار شد. دستگاه های اجرایی هم مشارکت خوبی در این راستا داشتند.

دانش کهن افزود: باید در سال چندین بار این رزمایش در استان برگزار شود و همه در عمل پای کار باشند، باید از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی که پای کار هستند استفاده کرد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه سال گذشته بیش از تعهد برنامه عملیاتی دیدار با ایثارگران صورت گرفته، تصریح کرد: سال گذشته بیش از 16هزار و دویست دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صورت گرفته که این بیش از تعهد استان در برنامه عملیاتی است. در سال جاری نیز تا به امروز بیش از هزار دیدار با ایثارگران انجام شده.

وی در خاتمه افزود: هر طرحی دارای نواقصی است که باید با هم‌اندیشی و استفاده از تجربیات گذشته کامل شود، باید طوری هدفگذاری صورت گیرد تا به یک طرح خوب و جامع برسیم که در نهایت منجر به کیفی‌سازی و خروجی مؤثر باشد.

کدخبر: 17577


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise