دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 12:01

دیدار و گفت‌وگوی استاندار البرز و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی

عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد و حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر استاندار با نماینده عالی دولت در استان البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.

البرز. امید بانوان؛ «مجتبی عبداللهی» در این دیدار که روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دفتر کار استاندار البرز صورت گرفت، بار دیگر توفیق در جلب اعتماد مردم برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد، برای ۳ نماینده استان در مسیر خدمت به مردم آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

وی موضوعات و مطالبات مردم در راستای توسعه، آبادانی و پیشرفت استان را مهم برشمرد و ادامه داد: تحقق اهداف و کسب رضایتمندی مردم به اتحاد، انسجام و هم افزایی ویژه ای نیاز دارد.

عبداللهی گفت: برنامه‌های بزرگی در استان محقق شده و اقدامات بسیاری نیز در دستور کار قرار دارد که می‌توانیم آنها را در سایه همدلی و وحدت دنبال کنیم.

وی افزود: نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه خطیری برای پیگیری حقوق و مطالبات مردم استان دارند چراکه این استان از بدو تاسیس با زیرساخت‌ها و سرانه‌های ضعیفی همراه بوده است.

استاندار البرز گفت: بر این باور هستم که باید با خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی، متحد و منسجم پاسخگوی اعتماد و حمایت مردم باشیم.

کدخبر: 17579


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise