پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 13:07

رئیس شورای اسلامی شهر کرج

مدیریت شهری در جهش تولید نقش‌آفرین است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری در جهش تولید و تحقق شعار سال نقش آفرین است.

کرج. امید بانوان؛ «مسعود محمدی»  چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت، در حاشیه هفتاد یکمین اجلاس رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌های کشور با تأکید بر اینکه دولت و سرمایه‌گذار به تنهایی نمی‌توانند در بحث جهش تولید اقداماتی مؤثر داشته باشند، گفت: شورا‌ها، مدیریت شهری و سرمایه‌گذار‌ان در این راستا می‌توانند نقش آفرینی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال و نقش مدیریت شهری در این راستا افزود: می‌بایست بستر استفاده از پتانسیل مدیریت شهری برای جذب سرمایه‌گذار و تحقق شعار سال  استفاده شود که عرصه زمین و همکاری در نحوه صدور پروانه از جمله موارد همکاری است.

مسعود محمدی اظهار کرد: برخی مشکلات کلانشهر‌ها مشترک است و این اشتراک نشان دهنده این بوده که مدیریت شهری و شورا‌ها به تنهایی نتوانستند این مشکلات را حل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج، عدم امکان صدور پروانه ساختمانی برای زمین‌های قولنامه‌ای و درآمد‌های پایدار را از جمله دغدغه‌های مشترک شهرها بر شمرد و افزود: زمانی که این مشکلات به صورت مشترک درخواست می‌شود، اثرگذاری بیشتری در مجلس و دولت دارد.

وی یکی از نیازهای شهرها را در حال حاضر تمدید اعمال تبصره ۶ بودجه سال گذشته در خصوص ساختمان‌های دارای حکم تخریب و اعاده قبل از سال ۱۴۰۰ بر شمرد و گفت: امیدواریم در جهت رفع مشکل شهروندان ، این موضوع مجدداً اجرا شود تا مالکینی که به دلایل مختلف نتوانستند از مزایای مربوطه استفاده کنند، فرصت مجدد فراهم آید.

شایان ذکر است هفتاد و یکمین نشست رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌های کشور به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد.

کدخبر: 17603


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise