چهارشنبه، 01 مرداد 1399 - 13:44

آغاز اکران آنلاین «جایی برای فرشته‌ها نیست»

فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» که بیشترین جایزه مستند در سال ۹۸ را به خود اختصاص داده، از امشب (چهارشنبه) به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

کرج - امید بانوان| فیلم مستند جایی برای فرشته‌ها نیست آخرین ساخته «سام کلانتری» از امشب -چهارشنبه، اول مردادماه- در در پلتفرم‌های وی‌اودی به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

مخاطبان می‌توانند از امشب بدون نیاز به حضور در سالن‌های سینما و تنها با تهیه یک بلیت، همراه با اعضای خانواده به تماشای جایی برای فرشته‌ها نیست، بنشینند.

اکران آنلاین یک مستند داستانی برای اولین بار است که در ایران انجام می‌شود و این فیلم که پیش از این در گروه سینماهای هنر و تجربه اکران شده قرار است به عنوان متفاوت‌ترین اکران آنلاین، در پلتفرم‌های وی‌اودی فیلیمو و نماوا عرضه شود.

مستند جایی برای فرشته‌ها نیست پرجایزه‌ترین مستند سال ۹۸ بوده که به سرگذشت پرماجرای تیم دختران اسکیت‌هاکی ایران می‌پردازد و علاوه بر دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره فجر، در جشنواره سینما حقیقت نیز، چهار جایزه مهم این جشنواره از جمله «بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران» و بهترین کارگردانی بخش بین‌الملل را به دست آورده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 3407


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise