دوشنبه، 27 مرداد 1399 - 10:05

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تاکید کرد

 ضرورت ارائه خدمات مناسب به متقاضیان اقدام‌ملی مسکن

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در نشست با کارگزار طرح اقدام ملی مسکن به ضرورت ارائه خدمات مناسب و به‌هنگام به متقاضیان اشاره کرد و افزود: انتظار داریم همکاران محترم در رسیدگی به درخواست‌ها به این‌ مهم ‌توجه نمایند.

کرج - امیدبانوان| بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد؛ «رافع ناصری‌فر» اعلام کرد: ۲۵ هزار و ۳۱۲ نفر در طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید هشتگرد ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۸۷۷ نفر احراز شرایط و تایید نهایی شده‌اند.

ناصری‌فر اظهار داشت: تاکنون ۸۴ نفر اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند که از این تعداد، تنها ۲۷ نفر واریز وجه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه پیشرفت اقدام ملی در گرو واریز وجه متقاضیان مسکن در این طرح است، گفت: ضروری است متقاضیانی که پیامک افتتاح و واریز وجه از سوی بانک دریافت کرده‌اند ظرف مدت دو هفته از تاریخ دریافت پیامک نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا در سامانه اقدام ملی باقی بمانند چرا که در غیر این‌صورت از طرح اقدام ملی حذف و نسبت به جایگزینی متقاضی واجد شرایط دیگر اقدام خواهد شد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: طبق بررسی‌های انجام شده تاکنون ۲ هزار و ۱۶۹ نفر بدلیل نداشتن شرایط، درخواست‌شان رد شده است.

ناصری‌فر اظهار داشت: ۲۱ هزار واحد برای ساخت اقدام ملی مسکن در برنامه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد پیش‌بینی شده که ۱۵ هزار واحد مسکن یکم و ۹۸۳ واحد مشارکتی و ۵ هزار و ۴ واحد به صورت خود مالکی است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه ۷ هزار و ۲ واحد اقدام ملی بزودی کلنگ‌زنی و اجرایی خواهد شد، گفت: فراخوان ساخت ۱۲۵۰ واحد برگزار و پیمانکار انتخاب شده و مابقی در حال طی مراحل انجام فراخوان هستند.

ناصری‌فر گفت: طرح اقدام ملی تامین مسکن شهر جدید هشتگرد قرار است ظرف حدود دو سال ۲۱ هزار نفر را خانه‌دار کند و بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و آیین‌نامه مربوطه به آن، شرایط و مشخصات آن اعلام شده است.

ناصری‌فر افزود: متقاضیان و افراد تحت تکفل آنها باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از تاریخ اول فرودین ۱۳۸۴ باشند و از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی یا تسهیلات یارانه‌ای خرید یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند و به عبارتی فرم «ج» آنها در استعلام از سامانه سبز باشد و همچنین متقاضی حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا داشته باشد و همچنین توانایی بازپرداخت تسهیلات و توانایی تامین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی از جمله شرایط تکمیل ثبت نام و پذیرش در این طرح است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: پیش‌بینی می‌شود طرح اقدام ملی مسکن که با هدف افزایش تولید مسکن و پاسخگویی به نیاز جامعه صورت می‌گیرد، بتواند تغییرات خوبی را در بازار مسکن ایجاد کند.

ناصری فر از کارگزار و عوامل اجرایی خواست تا تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت آنان را در الویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 3582


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise