سه‌شنبه، 04 شهریور 1399 - 00:27

اجرای طرح برندسازی محصولات شاخص تولیدکنندگان زن

مشاور امور زنان و خانواده وزارت کشور با اشاره به طرح پیشنهادی «برندسازی یک محصول در هر استان» گفت: مطابق این طرح، در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند، با هدف برند‌سازی معرفی می‌شوند.

کرج - امید بانوان| فریبا نظری اظهار کرد: در پنجمین نشست مجازی کارگروه اقتصادی این حوزه، طرح پیشنهادی دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی با موضوع «برند سازی یک محصول در هر استان» ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مطابق این طرح، در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند، با هدف برندسازی معرفی می‌شوند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، احیا، حفظ و ثبت دانش تولید محصولات بومی شاخص در هر منطقه است.

وی اظهار کرد: در فرآیند اجرای این طرح، شاگرد پروری و احیای دانش فرهنگی و زیستی بومی مناطق مختلف کشور؛ محقق گردیده و زمینه برای گسترش و نشر آن مهارت و دانش در سطح استان و کشور، فراهم می‌شود.

این مقام مسئول افزود: توجه به تنوع و جذابیت بسته‌بندی، معرفی مناسب و علمی محصول با هدف توزیع صحیح و فروش و بازاریابی آن، از دیگر اهداف این طرح است که در نهایت منجر به استمرار تولید محصولات شاخص بومی استان‌ها خواهد شد.

نظری تاکید کرد: در اجرای این طرح، دفاتر زنان نقش راهبری خواهند داشت و ضمن اشراف کامل و دقیق روی فرآیند طرح، از ظرفیت و همکاری کامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط و برقراری تعامل مناسب زنان تولیدکننده در مناطق مختلف با این دستگاه‌ها، بهره برداری خواهند داشت.

گفتنی است در این جلسه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، گزارشی از روند صفحه اختصاصی مجازی برای عرضه محصولات زنان تولید کننده و آموزش‌های لازم برای آنها با موضوع کسب و کار موفق در شبکه‌های اجتماعی ارائه داد.

انتهای پیام/

کدخبر: 3647


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise