جمعه، 07 شهریور 1399 - 15:57

همزمان با هفته دولت؛

82 پروژه در ساوجبلاغ افتتاح شد + عکس

82 پروژه دولتی و بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر هزار و 24 میلیارد تومان در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد. بهره‌برداری از این پروژه‌ها که 76 مورد آن مربوط به بخش دولتی و 6 مورد آن در بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت برای 439 نفر زمینه اشتغال‌ فراهم کرده است.

کرج – امید بانوان| صبح پنجشنبه، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، پس از گلباران گلزار شهدای روستای کردان و ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان ساوجبلاغ ساختمان اداری شرکت گاز کوهسار با حضور استاندار البرز و هیئت همراه افتتاح و گازرسانی به روستاهای سیبان‌دره و سیرود به طور رسمی آغاز شد.

در گام بعدی، پس از افتتاح طرح تقویت شبکه پست برق 63 کیلووات مهستان به صورت ویدئو کنفرانس، مدرسه 12 کلاسه شهرجدید هشتگرد و گلخانه تولید توت فرنگی در سعیدآباد ساوجبلاغ مورد بازدید و بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار البرز در حاشیه این مراسم، ضمن تقدیر از همکاران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید با یک نگاه ملی به این استان نگریست و به همین دلیل اقداماتی که مجموعه همکاران در استان ارائه می‌دهند، سرویس و خدماتی در حد ملی است.

«عزیزاله شهبازی» ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته دولت خاطرنشان کرد: تقویت زیرساخت‌های استان در حوزه انرژی بسیار حائز اهمیت است که با حضور وزیر نیرو در این استان شاهد اتفاقات خوبی بودیم. از جمله تخصیص 20 میلیون متر مکعب آب از سد طالقان به البرز که در سایه هم‌افزایی دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی محقق شد.

نماینده عالی دولت در استان ضمن اشاره به انتقال گاز از بویین زهرا به کرج به عنوان بزرگترین پروژه گاز کشور گفت: با انجام این پروژه تامین گاز خانگی، صنعتی و کشاورزی این استان تا 50 سال آینده تضمین خواهد شد.

«حمیدرضا ورزشی» - سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ – نیز در این آئین ضمن ارائه گزارشی از پروژه‌های در حال افتتاح  گفت: این 82 پروژه در مجموع برای ۴۳۹ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

ورزشی افزود: امروز از این تعداد شش پروژه به صورت نمادین افتتاح شد. احداث دو باب کتابخانه عمومی هر یک به مبلغ ۲,۲ میلیارد تومان که یکی از آنها خیرساز و دیگری با هزینه شهرداری در روستای لشگرآباد و چهارباغ احداث شده است، منجر به افزایش سرانه مطالعه در این شهرستان خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ همچنین به پروژه شهردار‌ی‌ها با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: شهرجدید هشتگرد 3 پروژه، شهرداری هشتگرد ۱۱ پروژه، شهرداری کوهسار 3 پروژه و شهرداری چهارباغ 1 پروژه داشتند.

 26 پروژه مربوطه به دهیاری‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، دو زمین چمن مصنوعی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان، ۸ پروژه آبفا برای تامین آب به مبلغ ۱۸ میلیارد تومان، ۵ پروژه مربوط به مخابرات، افتتاح گلخانه توت فرنگی و تکمیل مدرسه دخترانه 12 کلاسه تیزهوشان از دیگر مواردی بود که وی به افتتاح آن اشاره کرد.

ورزشی یادآور شد: در مجموع از این میزان بخش دولتی با 28 پروژه بالغ بر ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبار و بخش خصوصی نیز در ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد تومان در خدمت به مردم تلاش کردند.

این مقام مسئول با اعلام نهایی شدن دو پروژه نمونه کشوری در این شهرستان اظهار داشت:  استفاده از پساب فاضلاب شهر جدید هشتگرد در آبیاری فضای سبز به میزان ۸۰ هکتار در جنگل‌های شمال اتوبان که به همت و سرمایه‌گذاری 8 میلیارد تومانی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد انجام شده است، تا اواخر ماه افتتاح خواهد شد.

 پروژه بعدی که وی از آن نام برد، تعریض جاده روستای خور بود که به همت اهالی روستا با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است. همچنین ساختمان اورژانس که به همت خیرین این روستا در حال افتتاح است.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ در پایان ضمن ابراز قدردانی از حمایت استاندار البرز و نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ساوجبلاغ پتانسیل‌های جغرافیایی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی فراوانی دارد که امید است با نگاه مساعد مقامات مسئول شاهد بالندگی بیش از پیش این شهرستان باشیم.

ساوجبلاغ در غرب استان البرز واقع شده و مرکز آن هشتگرد است.

انتهای پیام/

کدخبر: 3664

خبرنگار: تیلدا حسینی


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise