جمعه، 21 شهریور 1399 - 00:17

صادرکنندگان البرزی برای تسهیلات صادراتی ثبت نام کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از ارائه تسهیلات به صادرکنندگان البرزی در راستای بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی خبر داد.

کرج - امید بانوان| «رامین ربیعی» ضمن اعلام این خبر گفت: سامانه یکپارچه اعطای تسهیلات حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی از محل منابع صندوق توسعه ملی و بانک‌های عامل طرف قرارداد در سامانه بهین‌یاب ایجاد شده است.

وی افزود: پس از تدوین دستورالعمل مربوط به ماده ۳ بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی، موضوع تسهیلات ریالی و ارزی صادراتی، در راستای هدایت منابع در جهت تحقق اهداف صادراتی و همچنین تسهیل و تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی– صادراتی محصولات اولویت‌دار به کشورهای هدف، سامانه اعطای تسهیلات بسته صادراتی ایجاد شده است.

ربیعی تصریح کرد: به‌زودی همه خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌طور متمرکز از طریق سامانه بهین‌یاب به متقاضیان ارائه می‌شود؛ هرچند هم‌اکنون نیز بیشتر مجوزها، ارائه تسهیلات و خدمات از این درگاه صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدنی و تجارت استان البرز گفت: تمامی متقاضیان دریافت تسهیلات صادراتی ضمن مراجعه به سامانه www.behinyab.ir و پس از ثبت درخواست، می‌توانند یکی از بانک‌های موجود در سامانه را انتخاب نمایند. سپس اطلاعات ثبت شده به صورت خودکار مورد پردازش قرار گرفته و در صورت تائید این اطلاعات توسط سازمان توسعه تجارت ایران به بانک‌های عامل جهت بررسی، تصویب و پرداخت تسهیلات ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/

کدخبر: 3681


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise