یکشنبه، 12 بهمن 1399 - 17:47

سارا دشت گرد:

شهردار کرج علت تعطیلی پل مکانیزه عابر پیاده مرکز شهر را پیگیری کند

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهردار کرج علت تعطیلی پل مکانیزه عابر پیاده چهار راه طالقانی بعد از ساعت 7 عصر را پی گیری ویژه کند.

کرج - امید بانوان؛ «سارا دشت گرد» در نطق پیش از دستور دویست و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرکرج ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی ایران و میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهارداشت: پیشاپیش زاد روز خجسته دختر پیامبر ، حضرت فاطمه زهرا (س ) را که سر منشاء و ریشه سلسله امامت و ولایت و الگوی بانوان و همه مومنین هستند که در فرهنگ پربار ایران اسلامی به عنوان روز مادر نام گرفته خدمت بانوان و کارکنان شهرداری و شورای شهر تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه بانوان از ایشان درس ایمان، فداکاری و مهربانی را بیاموزند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: مدتی است پل مکانیزه عابر پیاده واقع در چهار راه طالقانی در ساعت 7 عصر تعطیل و قفل می‌شود و شهروندان اجازه استفاده از آن را ندارند با وجود نرده.هایی که در خیابان طالقانی وجود دارد امکان آمد و شد برای شهروندان در عبور از خیابان بسیار دشوار می.شود.

دشت گرد یادآور شد: در این خصوص ضمن پیگیری علت این موضوع، خواستار رفع هر گونه موضوعی که سبب ممانعت از استفاده از پل عابر پیاده شده هستم، ضمناً یادآوری می‌کنم با توجه به هزینه‌های هنگفت تجهیزات مکانیزه ایجاد چنین پل‌هایی با شرایط امروز بسیار دشوار خواهد بود.

وی با اشاره به تبلیغات موجود در پل‌های عابر پیاده بیان کرد: بر این اساس چنانچه تابلوها تبلیغاتی موجب نا امنی پل‌ها شده در جهت حل این مشکل وفق قانون و ضوابط اقدام شود.

انتهای پیام

کدخبر: 4228


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise