سه‌شنبه، 22 تیر 1400 - 12:42

به زودی در کرج افتتاح می‌شود:

اولین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار و بی کانون کشور

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از افتتاح اولین مرکز توانمندسازی مشاغل سیار و بی کانون کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز در کلانشهر کرج به بهره‌برداری می‌رسد.

کرج – امید بانوان؛ «احمد خیری» با اشاره به اینکه اولین مرکز توانمندسازی مشاغل سیار و بی‌کانون کشور در شهر کرج به عنوان مرکز کار آفرینی اجتماعی افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این مرکز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی تجهیز شده و در آینده‌ای نزدیک آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: در این مدل، در یک دوره آموزشی، دست‌فروشان، مهارت‌های فروش آنلاین و دیجیتال را کسب کرده و از سامانه‌های فروش آنلاین برای ارائه محصولات خود به شهروندان استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اعتبار صرف شده برای خرید تجهیزات اولین مرکز توانمندسازی مشاغل سیار و بی کانون کشور را دو میلیارد تومان عنوان کرد.

خیری از اختصاص فضایی بالغ بر دو هزار متر مربع از سوی کمیته امداد و مشارکت نهادهای مدنی برای راه اندازی این مرکز خبر داد و گفت: این فضا به منظور ساماندهی و توانمندسازی مددجویان و صاحبین مشاغل سیار و بی کانون از جمله دستفروشان راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 5778


یا حسین
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise