دوشنبه، 06 دی 1400 - 10:00

مانیفست قهرمان هر روزه

کتاب مانیفست قهرمان هر روزه نوشته رابین شرما است. این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید.

کتاب خوب- امیدبانوان؛ رابین شارما بیش از بیست و پنج سال مربی میلیاردرها، غول‌های کسب‌وکار، ستاره‌های ورزشی و افراد برجسته حوزه سرگرمی بوده و آن‌ها را به سمت نتایجی فوق‌العاده سوق داده است. ازجمله، او مراجعانی از ناسا، مایکروسافت، نایکی، فداکس، استارباکس و دانشگاه ییل دارد.  او در کتاب مانیفست قهرمان هر روزه به شما کمک می‌کند عادات مخفی بسیاری از خلاق‌ترین و موفق‌ترین کسانی که رؤیاها و آرزوهایشان را درک کرده‌اند بشناسید. تکنیک‌هایی برای تبدیل ترس به انرژی، مشکلات به قدرت و دردسرهای گذشته به پیروزی یاد بگیرید. طرح برجسته‌ای برای حفاظت از خود در مقابل حواس‌پرتی‌ها و اهمال‌کاری‌ها با هدف هویدا کردن جادوی وجود پیدا کنید،  بینش‌هایی پیشگامانه در سطح جهان که ما را به سمت تناسب فوق بشری می‌برند و سبب می‌شوند منظم‌ترین انسان دنیا شویم پیش بگیرید و  حکمتی غیرمعمول که باعث می‌شود با سادگی، زیبایی و آرامش بیشتری داشته باشیم پیدا کنید. این کتاب راجع به نبوغ، نجابت و شجاعت گسترده‌ای است که امروزه در قلب سیاره‌مان وجود دارد.

 

خواندن کتاب مانیفست قهرمان هر روزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال آرامش و موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم

 

بخشی از کتاب مانیفست قهرمان هر روزه

بله، رنگ پوست، اندازه، جنسیت، مذهب، ملیت و شیوهٔ بودنمان با هم فرق دارند. نلسون ماندلا، هریت تابمَن، ماهاتما گاندی، فلورنس نایتینگِیل و اُسکار شیندلِر قهرمانان بلندمرتبه‌ای‌اند. ولی کسانی که زندگی آرام‌تری دارند، کسانی که در مدارس تدریس می‌کنند یا در رستوران مشغول به کارند، شعر می‌سرایند یا شرکت کوچک خود را تأسیس می‌کنند، به‌سمت شیرینی‌پزی می‌روند یا در خانه از فرزندانشان مراقبت می‌کنند، کسانی که در هر جامعه‌ای نخستین پاسخگوها، آتش‌نشان‌ها و امدادگران هستند نیز می‌توانند قهرمان خطاب شوند. بسیاری از این انسان‌های خوب مشاغل سختی دارند و مصمم‌اند به‌خوبی انجامشان دهند و با لبخند و تواضع کار می‌کنند.

خوشحال می‌شوم که در زندگی با چنین انسان‌هایی برخورد کنم. واقعاً. از آن‌ها درس می‌گیرم، به تعالی می‌رسم و تغییر می‌کنم.

آن‌ها قهرمانان هرروزه‌اند. «افرادی عادی» که رفتاری توأم با فضیلت و احترام دارند.

پس، با احترام به تمام ظرفیت‌های وجودی‌تان که مشتاق رهایی‌اند، سفرمان را آغاز می‌کنیم. پیش از هر چیزی، با این سخن ترغیبتان می‌کنم:

از امروز، همواره، روحی والا، جنگجویی شجاع و خالقی شکست‌ناپذیر را به خاطر داشته باشید که حکمت طبیعی‌تان صدایشان می‌زند.

آزمون‌های گذشته شما را به انسان سرسخت‌تری تبدیل کرده‌اند و حالا بیش از پیش می‌دانید که قدرت‌هایی خاص دارید و بابت نعمت‌های اساسی این زندگی زیبا شکرگزارید؛ سلامتی، خانواده‌ای شاد، شغلی خوب و قلبی امیدوار دارید. در واقع، این سختی‌های ظاهری پله‌هایی سنگی برای پیروزی‌های کنونی و آتی شما بوده‌اند.

محدودیت‌های پیشین و «شکست‌ها» یی که آزارتان داده‌اند برای درک مهارت و تسلطتان ضرورت داشتند. همه چیز به‌نفع شما هویدا می‌شود. واقعاً مورد لطف قرار می‌گیرید.

بله، چه بخواهید و چه نخواهید، شیر هستید، نه گوسفند. یک فرمانده، نه قربانی. کسی که لیاقت دستاوردهای استثنایی، ماجراجویی‌های نشاط‌بخش، لذت‌های بی‌نقص و حرمت نفسی را دارد که در گذر زمان، به مخزن عشق به خود تبدیل می‌شود و هیچ کس و هیچ چیز نمی‌تواند فتحش کند.

شما نیروی طبیعت و سازنده‌ای پویا هستید، نه قربانی خستهٔ یک جهان معمولی و شرم‌آور و مملو از شکایت‌های غیرانسانی، اطاعت و غلبه.

 

کدخبر: 7485


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise