چهارشنبه، 29 تیر 1401 - 14:25

سارقان منزل را شناسایی کنید

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش این ۲ متهم اعلام کرد که این متهمان با ریختن طرح دوستی با مالباختگان وارد منازل آن ها شده و با بیهوش کردن صاحبخانه با شربت حاوی ماده بیهوشی اقدام به سرقت لوازم منزل می کردند.

البرز- امید بانوان؛ سرهنگ «محمد نادربیگی» در خصوص این خبر بیان داشت: در پی ارجاع چند پرونده سرقت منزل با شیوه‌ای خاص از سوی 2 خانم در سطح شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که 2 خانم جوان با ریختن طرح دوستی با مالباختگان به منازل آن‌ها مراجعه کرده و با خوراندن شربت حاوی ماده بیهوشی آنها را بیهوش کرده و اقدام به سرقت لوازم منزل کرده و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به شناسایی هویت سارقان از سوی کارآگاهان در یک مدت زمان کوتاه، گفت: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی هر 2 متهم در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف متهمان به چند فقره سرقت با این شیوه در سطح استان‌های البرز و تهران تصریح کرد: با دستور دادیار شعبه 15 دادسرای ناحیه 3 شهر کرج، تصاویر بدون پوشش این متهمان منتشر می‌شود تا چناچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت واقع شده‌اند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی البرز واقع در کرج - میدان طالقانی-بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام
 

کدخبر: 9651


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise