چهارشنبه، 05 مرداد 1401 - 14:20

محتواهای ویدیویی در اینستاگرام بیشتر می‌شوند

مدیر اینستاگرام در پاسخ به انتقادها نسبت به تمرکز این پلتفرم شبکه اجتماعی به پست‌های ویدیویی، به روشن‌گری درباره این تغییرات و آزمایش‌ها پرداخت.

فناوری اطلاعات- امیدبانوان؛ ایسنا به نقل از وب سایت انگجت نوشت: آدام موسری- مدیر اینستاگرام، با ارسال پست ویدیویی در توییتر، اذعان کرد: فید آزمایشی متمرکز به ویدیو در این پلتفرم هنوز خوب نیست و باید پیش از این که برای همه کاربران اینستاگرام عرضه شود، بهبود پیدا کند. با این حال وی تاکید کرد که اینستاگرام به شکل اجتناب ناپذیری به مرور زمان، ویدیو محور خواهد شد زیرا این محتوایی است که مردم به اشتراک می‌گذارند. به عبارت دیگر، به دیدن کلیپ‌های ویدیویی بیشتر، عادت کنید.

موسری همچنین از پست‌های توصیه شده در فیدهای کاربران دفاع کرد و مدعی شد این موثرترین و مهم‌ترین راه برای رشد مخاطبان تولیدکنندگان محتوا است. کاربران اگر علاقه ندارند، می‌توانند همه توصیه‌ها را برای مدت یک ماه غیرفعال کنند.

این پست توییتری، پاسخ اینستاگرام به افزایش انتقادها از فید ویدیویی و توصیه مشاهده پست‌هایی است که کاربران آنها را دنبال نمی‌کنند. سلبریتی‌های اینستاگرام اخیرا از این شبکه اجتماعی به دلیل تلاش برای این که شبیه تیک تاک شود، انتقاد کرده‌اند و درخواستها و پست‌های زیادی در این پلتفرم شبکه اجتماعی خواستار آن شده‌اند که اینستاگرام با معطوف کردن دوباره توجه به عکس‌ها، همان اینستاگرام قبلی شود.

اگرچه موسری خواستار بازخورد درباره این تغییرات شده است اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که اینستاگرام روند خود را تغییر دهد. شرکت مِتا سابقه زیادی در کپی برداری قابلیت‌ها از رقیبانی نظیر تیک تاک و اسنپ چت داشته است. این فید آزمایشی و پست‌های توصیه شده به معنای آن است که اینستاگرام قرار است بیشتر شبیه تیک تاک شود و مِتا استراتژی مشابهی را در فیس بوک دنبال می‌کند. از آنجا که مِتا نگران است رقیبانش کاربران اپلیکیشن‌های این شرکت را به سمت خود بکشانند، بعید است بخواهد چنین قابلیت‌هایی را به طور کامل حذف کند.

 

کدخبر: 9735


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise