پنجشنبه، 13 مرداد 1401 - 17:50

علی قاسم‌پور رئیس شورای اسلامی شهر کرج شد

علی قاسم پور با 7 رای از 13 رای ماخوذه به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کرج انتخاب شد.

کرج - امید بانوان؛  علی قاسم پور در پایان شصت و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم اظهارداشت: با توجه به نزدیک ‌شدن به یک سالگی شورا، امروز انتخابات هیأت رئیسه برای سال دوم انجام شد؛ در این جلسه که با دستور کار انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای ششم شهر کرج برگزار شد، علی قاسم پور با 7 رای از 13 رای ماخوذه به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کرج انتخاب شد.

سخنگوی شورای شهر کرج تصریح کرد: در ادامه جلسه با رأی اعضاء عمار ایزدیار با 12 رای به عنوان نائب رئیس ، فاطمه منعمی با 8 رای بعنوان دبیر اول ، مریم قهرمانی صارم با 8 رای دبیر دوم ، علی ذبیحی با 9 رای خزانه دار و عمار ایزدیار با 8 رای سخنگوی سال دوم شورای اسلامی شهر کرج انتخاب شدند.

قاسم پور بیان کرد: امید است با عنایت خداوند، همدلی و همراهی یکدیگر بتوانیم در سال پیش رو بهترین اقدامات را در شهر به انجام رسانیم تا رضایت خداوند منان و شهروندان عزیز را به همراه داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: بر خود واجب میدانم از زحمات هیئت رئیسه سابق شورای اسلامی شهر نهایت تشکر را داشته و از زحمات سایر اعضای فرهیخته و پر تلاش شورای شهر که همکاری ارزشمندی را در راستای خدمت به مردم و مجموعه مدیریت شهری داشته اند قدردانی نمایم.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 9854


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise