دوشنبه، 07 فروردین 1402 - 14:04

رونق کسب و کارهای خرد و خانگی در اولویت برنامه‌های شهرستان کرج

سرپرست فرمانداری ویژه کرج اعلام کرد: رونق کسب و کارهای خرد و خانگی در کنار حمایت از سرمایه‌گذاران به عنوان برنامه محوری و اولویت‌دار این شهرستان در سال جاری هدفگذاری شده است.

کرج – امید بانوان؛‌ ایرنا نوشت؛ «کاوه حدادپور» گفت: بر این اساس مانع‌زدایی از سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی در شهرستان کرج دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: استان البرز به عنوان یکی از کریدورهای مهم تولیدی در منطقه با برخورداری از صنایع و واحدهای تولیدی ملی در این استان جایگاه خطیری در تحقق شعار سال خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری ویژه کرج با بیان اینکه در عرصه تولید باید ابتدا مانع‌زدایی کرد، افزود: با ایجاد یک دیپلماسی مشترک بین مسئولان و فعالان اقتصادی می توان اقدامات راهگشایی انجام داد، در استانی که قطب اقتصادی و تولیدی در کشور است باید سرمایه گذار و فعال اقتصادی را توجیه کنیم که حمایت‌های لازم برای توسعه کسب و کارهای اقتصادی صورت می گیرد.

حدادپور گفت: با پیوستن زنجیره کسب و کارهای خرد و خانگی به چرخه تولید کلان ریل گذاری خوبی در راستای رشد اقتصادی و تولیدی در منطقه شکل می گیرد.

وی رشد اقتصادی را بهره‌مندی از ظرفیت تولیدی واحدها و صنایع میسر دانست و افزود: بسته رشد تولید با استفاده از ظرفیت‌های بومی منطقه می‌تواند اقدام شاخصی در این زمینه باشد.

حدادپور رفع موانع تولید و تسهیل‌گری در صدور مجوزهای کسب و کار را موجب رونق چرخه تولیدات ایرانی دانست و افزود: در سال جدید با رفع موانع فرا روی فعالان اقتصادی و کارآفرینان، البرز به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی منطقه روی ریل جهش اقتصادی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: فضای سنتی را باید به سمت تولید اقتصاد محور سوق دهیم و این امر نیز با همراهی تمامی فعالان این عرصه و مسئولان حامی در این زمینه انجام خواهد شد.

کدخبر: 13180


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise