پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1402 - 09:24

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر فردیس:

انتزاع فردیس از کرج در مرحله تحویل املاک به شهرداری فردیس است.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر فردیس عمده‌ترین معضل فردیس را انتزاع اعلام کرد و گفت: انتزاع فردیس از کرج اکنون در مرحله تحویل املاک به شهرداری فردیس است.

فردیس. امیدبانوان؛ «بهنام فخری» در حاشیه مراسم نکوداشت روز ملی شوراهای شهر و روستا که روز سه شنبه در سالن ایثارگران شهرداری فردیس برگزار شد، با بیان اینکه خرد جمعی سرلوحه کار در دوره دوم شورای اسلامی شهر فردیس است، اظهار کرد: با همکارانم در شورای اسلامی شهر از ابتدای این دوره سعی کرده‌ایم به مسائل کلان شهری در کنار مسائل جزیی شهروندان توجه داشته باشیم.

وی در ادامه عمده‌ترین معضل فردیس را انتزاع اعلام کرد و افزود: انتزاع فردیس از کرج اکنون در مرحله تحویل املاک به شهرداری فردیس است.

فخری با بیان اینکه مطالعات احداث کنارگذر شهری فردیس در حال انجام است، تصریح کرد: در تلاشیم تا با همراهی فرماندار شهرستان فردیس و دریافت ماده ۲۳، احداث این پروژه را در قانون بودجه کشور پادار کنیم.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در فردیس، تصریح کرد: اراضی بزرگی در شهر فردیس وجود دارد که باید در اختیار شهرداری قرار گیرد که با الحاق آنها سرانه فضای سبز و سرانه ورزشی شهر فردیس ارتقا می‌یابد.

وی ادامه داد: در این خصوص شورای اسلامی شهر مصوبات بسیار خوبی برای در اختیار گرفتن این املاک انجام داده و با جدیت پیگیر تحقق این امر است.

کدخبر: 13612


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise