سه‌شنبه، 30 خرداد 1402 - 17:59

پاداش صرفه جویی برای همه مشترکین خانگی

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز جزئیات طرح پاداش صرفه‌جویی مشترکان خانگی را تشریح کرد.

 البرز. امیدبانوان؛ «حامد حمزه‌زاده» مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در تشریح طرح پاداش صرفه‌جویی برق برای مشترکان خانگی گفت: این طرح که از ابتدای خردادماه تا پایان شهریورماه اجرا می‌گردد، فرصتی است برای کلیه مشترکین خانگی، حتی پرمصرف‌ها تا با کاهش مصرف برق خود به نسبت مدت مشابه سال گذشته پاداش دریافت نمایند.

 حمزه‌زاده  در ادامه اظهار داشت: بر اساس این طرح، به مشترکینی که میزان مصرف آنها در بازه صفر تا ۱۵۰ کیلووات ساعت است به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف در مقایسه با ماه مشابه سال ۱۴۰۱، مبلغ ۲۰۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی پرداخت می‌گردد.

 وی افزود: مشترکین با میزان مصرف برق  ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت به ازای هر یک کیلووات ساعت کاهش مصرف، مبلغ۱۵۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی (در مقایسه قبض ماه مشابه سال ۱۴۰۱ ) دریافت می‌کنند. یعنی مشترک محترمی که میزان مصرف خود را از ۳۰۰ کیلووات ساعت به ۲۰۰ کیلووات ساعت کاهش دهد مبلغ ۱۵۰هزار تومان پاداش دریافت می‌نماید.

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز همچنین  تصریح کرد: برای مشترکین با مصرف ۳۰۰ تا ۴۵۰ کیلووات ساعت به ازای هر کیلووات ساعت صرفه‌جویی در مقایسه قبض ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نیز مبلغ ۱۰۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی محاسبه می‌گردد.

 وی خاطرنشان کرد: مصرف کنندگان از ۴۵۰ تا ۷۵۰ کیلووات ساعت نیز به ازای هر یک کیلووات ساعت کاهش در مقایسه با قبض ماه مشابه سال ۱۴۰۱ ، مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش صرفه‌جویی دریافت خواهند کرد.

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در خاتمه این راهکارها را برای دستیابی به این پاداش‌ها پیشنهاد کرد: سرویس دوره‌ای کولرها و نصب سایبان برای کولرهای آبی و کندانسور کولرهای گازی؛ استفاده از دور کند کولر آبی و  تمظیم کولر گازی روی دمای آسایش ۲۴ درجه سانتیگراد؛ استفاده حتی الامکان از نور طبیعی خورشید در طول روز و خاموش کردن لامپ‌های اضافی؛ استفاده از تجهیزات پرمصرف غیرضروری مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اتو و جاروبرقی را به ساعات ۱۰ شب تا ۱۰ صبح و یا روزهای تعطیل منتقل کنیم؛ زمانی که از تجهیزات برقی  مثل تلویزیون ، کامپیوتر و …استفاده نمی‌کنیم آن‌ها را خاموش کنیم.

 گفتنی است هدف از برنامه‌ریزی این طرح تامین برق پایدار و مستمر برق در بخش خانگی است و با همکاری و همراهی مشترکین در مدیریت مصرف برق، تابستان گرم پیش رو منازل همه هم میهنانمان خنک و روشن خواهد بود.

کدخبر: 14097


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise