پنجشنبه، 01 تیر 1402 - 21:05

چگونه باحجاب تیپ اسپرت بزنیم و خوش‌تیپ باشیم

در حال حاضر، تیپ اسپرت با حجاب از طرفداران خاصی برخوردار می‌باشد. اگر شما علاقه‌مند حجاب و تیپ با حجاب هستید، مطمئنا می‌دانید که حجاب هیچ منعی برای خوش‌تیپ‌تر شدن شما ندارد. همه افراد در هر نوع استایلی می‌توانند بهترین و خوش‌تیپ‌ترین باشند حتی با تیپ اسپرت با حجاب.

مدآرت. امیدبانوان؛ از آنجایی که امروزه بسیاری از خانم‌ها و حتی دختران جوان در سراسر دنیا حجاب را انتخاب کرده‌اند و به دنبال استایلی مناسب جایگاه خود هستند، لذا صنعت مد نیز دست به کار شد و انواع طراحان را به کار گرفته‌اند تا ویژه‌ترین سبک‌ها را برای این قشر، طراحی و عرضه کنند. این طراحان موفق شدند طراحی‌های خاص و ویژه ای به جهان عرضه کنند و حجاب را به شیوه‌ای زیباتر به جهانیان نشان دهند و ثابت کنند که با حجاب هم می‌توان استایل شیک و زیبایی داشت.

 چند پیشنهاد برای داشتن تیپ اسپرت با حجاب

• اگر استایل شما ساده است سعی کنید حتی الامکان شال و یا روسری شما طرح‌دار باشد. البته استفاده از شال و روسری‌های ساده، هیچ اشکالی ندارد.

• با استفاده از ویدئوهای ﺁموزشی زیادی که در فضاهای مجازی برای بستن شال و روسری وجود دارد شال و روسری های خود را زیباتر ببندید تا تیپ اسپرت با حجاب شما خاص‌تر و شیک‌تر شود.

• برای داشتن تیپ اسپرت با حجاب سعی کنید مدل لباس‌های گشادتر را انتخاب کنید تا در آن راحت‌تر باشید.

• برای داشتن تیپی اسپرت با حجاب حتما نباید شلوار بپوشید. شما با پوشیدن دامن‌های بلند و گشاد و همچنین بلوزهای گشاد می‌توانید تیپ اسپرت بی نظیری برای خود ایجاد کنید.

• پیراهن‌های بلند و گشاد نیز جزء تیپ اسپرت به شمار می‌رود. این تیپ اسپرت به همراه حجاب یکی از بهترین تیپ‌ها برای تابستان است.

• شلوارهای دامنی از دیگر انتخاب‌ها برای تیپ‌های اسپرت با حجاب است. این شلوارها هم با مانتوهای بلند و هم مانتوهای کوتاه، ست می‌شوند. این مدل لباس می‌تواند تیپ اسپرت دخترانه‌ای برای شما باشد.

 • استفاده از اکسسوریها مانند عینک‌های مرواریدی، سنجاق سینهها و ﺁویزهای شیک میتواند تیپ اسپرت شما را پرجلوهتر کند.

 • استفاده از هدبندها و توربانهای جذاب از دیگر ﺁیتمهای حذف نشدنی تیپهای اسپرت با حجاب است.



کدخبر: 14121


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise